fbpx

도시 테스트: Opel Meriva – 디자인 정밀 검사와 새로운 디젤 엔진으로 새로운 추진력과 날개 제공

Opel은 가장 작은 MPV Meriva를 개편하고 더 큰 휘장 스타일로 더욱 우아함을 더했습니다. 혁신의 대부분은 새로운 조명과 마스크가 자랑되는 전면 부분에 있으며, 내부 승객은 평균보다 넓은 객실과 트렁크로 맞이하며, 이는 조금이라도 더 높은 세그먼트의 "냄새"를 풍깁니다. 디젤 엔진도 새롭기 때문에 완벽하게 어울립니다.

Prenovljena Opel meriva je bila spomladi v okviru kozmetične prenove deležna oblikovnih sprememb, ki jo naredijo še bolj 우아하게 그리고 그녀 približajo 더 큰 sestrski Insigniji. To zajema večjo in bolj impozantno 전동식 마스크 포함 novim logotipom znamke, prednja svetila in odbijač z 다른 kromirano obrobo meglenk. Taisti motiv pa se ponovi še na zadku, kjer najdemo drugačno grafiko zadnjih luči, prav tako z dodano konkretno količino kroma.

Da pa bi v korak z ostro konkurenco v segmentu lažje vozila tudi na področju motorizacije pa so ostareli 1,7-litrski dizelski motor, zamenjali z mnogo naprednejšim 1,6-litrskim, ki kar prekipeva od moči in se merivi ob bolj polni obremenitvi tudi odlično poda.

S prenovo je meriva dobila ravno dovolj svežega pompa, za nadaljnji enakovreden boj z vedno ostrejšo konkurenco v segmentu majhnih enoprostorcev, po drugi strani pa ponovno deluje moderneje in v skladu s časom.
S prenovo je meriva dobila ravno dovolj svežega pompa, za nadaljnji enakovreden boj z vedno ostrejšo konkurenco v segmentu majhnih enoprostorcev, po drugi strani pa ponovno deluje moderneje in v skladu s časom.

Drugače pa je meriva ohranila vse svoje značilnosti, glede pravilne kvadratne oblike potniške kabine, ki za seboj potegne nadpovprečno prostorno potniško kabino in prtljažnika s pomočjo številnih uporabnih pritiklin, kakršen je še izboljšani sistem vodil na podaljšku sredinske konzole – Flex rail pa tudi zgledno prilagodljivo notranjost.

Spremembe diskretne, a pomembne

Drugače pa znotraj velikih oblikovnih sprememb ni opaziti, saj so materiali in notranja razporeditev ostali praktično nespremenjeni, bolj vešči bodo opazili da se na vrhu sredinske konzole nahaja nov osrednji zaslon večjega premera, ki ga predhodnica ni premogla, ta pa služi za prikazovanje podatkov navigacijske naprave in parkirne kamere (poleg ostalega seveda), je pa seveda to del opreme za doplačilo, tako da vse merive tega uporabnega pripomočka nimajo (nujno) že v osnovni opremi.

Ta dodatek je Meriva nedvomno potrebovala, saj trendi v tem segmentu to že dobesedno narekujejo, konkurenca pa je to zmožna ponuditi tudi za nekoliko manj denarja ali v paketu ponuditi še povezavo s spletom. To naj bi sicer kot del sistema intelink ponujala tudi meriva, vendar je veliko bolj zapleteno oziroma povezano z določenimi telefoni in ne mobilnim operaterjem, kot pri konkurenci. Ponuja pa meriva poslušanje digitalnega satelitskega radija 그리고 사용 številnih aplikacij, recimo poslušanja “podcast” audio in video datotek, spletne navigacije in še česa. Več je tudi kroma v prvi sedežni vrsti ali bolje rečeno na armaturni plošči, kar pa bodo opazili le najbolj zvesti pripadniki merive oziroma Opla.

Notranjost je skoraj identična tisti pri modelu pred prenovo, najbolj opazna sprememba pa sta nov osrednji zaslon večjega premera in pa nekoliko večja količina kroma okoli zračnikov in še kje.
Notranjost je skoraj identična tisti pri modelu pred prenovo, najbolj opazna sprememba pa sta nov osrednji zaslon večjega premera in pa nekoliko večja količina kroma okoli zračnikov in še kje.

Prostornost z velikim P

Glede prostora merljivih razlik praktično ni, roko na srce pa to niti ni bilo potrebno. Še vedno namreč ponuja razredno nadpovprečnih 1.500 litrov prostornine ob povečanem prtljažniku, obenem pa je 공간 pohvalno kvadratne in pravilne oblike, kar olajšuje nalaganje in uporabnost prtljažnega prostora.

더 읽어보기: Opel Adam S – oziroma kako se osvoji Evo!

Tudi glede prilagodljivosti meriva velja za enega boljših predstavnikov, saj so prej omenjeni sistem flex rail še izboljšali in po novem ponuja še lažje in bolj intuitivno rokovanje in številne uporabne predale pod njim, vse skupaj pa je lepo začinjeno še s prijetno 주변 조명, ki še nekoliko dvigne imidiž potniški kabini.

Velik osrednji zaslon na vrhu "armaturke" žal ni ni občutljiv na dotik, zaradi česar rokovanje z njim ni najbolj intuitivno. Je pa dobrodošel pripomoček za navigacijo in vzvratno kamero, s seznama opreme za doplačilo.
Velik osrednji zaslon na vrhu “armaturke” žal ni ni občutljiv na dotik, zaradi česar rokovanje z njim ni najbolj intuitivno. Je pa dobrodošel pripomoček za navigacijo in vzvratno kamero, s seznama opreme za doplačilo.

Pri opremi toplo – hladno

Glede opreme je še vedno tako, da se velja odločiti za paket cosmo ali največ kakšnega pod njim, saj (šele) ta ponuja vse kar pričakuješ v tem segmentu, pa še vedno bo po kakšen priboljšek potrebno vsaj pogledati na seznam doplačil. Ta ponuja vse kar v tem segmentu pričakuješ in zahteva tudi malo bolj petična klientela, obenem pa paketi ponujajo tudi smiselne kombinacije, ki so na voljo po dokaj ugodnih cenah. Na seznamu doplačil pa smo vseeno pogrešili sedaj že “slavne” AFL ksenonske žaromete, ki jih sicer meriva premore, vendar ti poleg LED dnevnih luči, svetijo v halogenski in ne ksenonski tehniki. Čeprav ti omogočajo sledljivost snopa vrtljajem volana, pa zmore konkurenca na tem področju ponuditi tudi več. Malenkost pa zmoti tudi dejstvo, da so pri najdražjem paketu opreme serijska le parkirna pomagala zadaj, za tista spredaj in vzvratno kamero, pa je tako kot za tovarniško navigacijo potrebno dodatno seči v žep.

Prtljažnik še vedno pospravi od 400 pa vse do 1.500 litrov prtljage, uporabnost pa še povečata pravilna oblika ter ob podrtju sedežev povsem ravno dno, pod katerim se skriva še velik uporaben predal.
Prtljažnik še vedno pospravi od 400 pa vse do 1.500 litrov prtljage, uporabnost pa še povečata pravilna oblika ter ob podrtju sedežev povsem ravno dno, pod katerim se skriva še velik uporaben predal.

Pod pokrovom nov dizelski biser

Pod pokrovom se je vrtela zadnja motorna pridobitev in sicer 1,6-litrski CDTi dizel, ki proizvede 100 kW in 320 Nm navora, v primerjavi s predhodnim (veliko starejšim) 1,7-litrskim agregatom, pa je veliko bolj kultiviran, močnejši in obenem bolj ekonomičen. Motor se merivi resnično dobro poda, saj je zgledno zmogljiv in ponuja odlične medpospeške in poskočnost. Škoda le, ker ob zagonu zakašlja kot kakšen strastni kadilec tobaka, saj ga ob zagonu spremlja neugleden trušč, tako da izgleda, kot da ima motor za sabo že kar nekaj let in na deset tisoče prevoženih kilometrov.

Motor se sicer po nekaj sekundah umiri, ampak vtis, ki ga na okolici pusti, ostane. Motorju so namenili tudi prenovljeni šeststopenjski ročni menjalnik, ki je lepše in tišje prestavlja kot predhodni, obenem pa je ročica menjalnika bolj natančna od tiste prej, je pa res da smo prestavljali tudi že hitrejše in bolj natančne. Zelo toplo- hladno pa se obnaša 시작 및 중지 시스템, ki včasih brez razloga odpove poslušnost in zahteva, da voznik ponovno zažene motor, kar zna biti 짜증 나는, če ne tudi nevarno. S testnim vozilom smo v različnih režimih uporabe porabili okoli šest litrov goriva, bolj kot se tehtnica nagiba v prid primestni vožnji in manj mestni uporabi, pa se poraba 시작하다 spuščati pod mejo šestih in proti petim litrom, če pa vozilo priganjate po AC, pa boste namerili okoli 6,5 litrov, veliko težje pa tudi več kot sedem litrov.

V drugi vrsti lahko s pomočjo nadaljevanja sistema flex rail z le nekaj potezami zadnjo klop spremenite v dva foteljasta sedeža in poslovnim limuzinam podoben sredinski naslon za roke. Enostavno, priročno, pohvalno.
V drugi vrsti lahko s pomočjo nadaljevanja sistema flex rail z le nekaj potezami zadnjo klop spremenite v dva foteljasta sedeža in poslovnim limuzinam podoben sredinski naslon za roke. Enostavno, priročno, pohvalno.

Cena visoka, a so tu še popusti

Pogled na cenik razkrije še dejstvo, da meriva ni najcenejši model v ponudbi, a ko v enačbo vključimo tudi dejstvo, da je pod pokrovom motor, s katerim bi več kot dobro shajali tudi v zafiri tourer je jasno zakaj je temu tako. 20 tisočakov se 그래서 ne zdi preveč, se pa ta misel pojavi ob pogledu na polno ceno testnika, ki je presegla mejo 24 tisočakov. Ampak tu je treba dodati, da vam trgovec ob obisku salona na to, ponudi še kar konkreten popust, tako, da je pred odločitvijo nujno obiskati trgovca, saj poste po moje prijetno presenečeni. Tudi mi smo bili nad prenovljeno merivo, saj gre za moderno oblikovan manjši enoprostorec z všečno nin prilagodljivo notranjostjo in obilo prostora, ko dodamo še tale dizel, pa postane še pravi poskočnež, ki pa ni potraten ko je govora o porabi.

추가 정보

추가 정보:
 www.opel.si/meriva

가격표에 따른 테스트 차량의 가격: 19.448 evrov (osnovni)/ 24.158 (testni)

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.