침묵세대, 넷세대, e세대, i세대로 불리는 Z세대의 대표적인 대표자가 누구인지 아시나요? 1995년부터 2010년 사이에 태어난 세대로, 어릴 때부터 실질적으로 인터넷에 접속해 하루종일 휴대폰, 태블릿, 노트북 화면만 바라보고, 구두점 없이 문장을 쓰고, 구글에서 답을 검색하고, 책만 남기는 세대다. 학교에서. 그들은 인스턴트 정보의 세계에서 성장했으며 그들이 아는 유일한 어린이 채널은 YouTube뿐인 수완이 뛰어난 사람들입니다.
우리는 당신에게 선물 značilnosti generacije Z, generacije, ki je od prvih vzdihljajev vpeta v komunikacijske in tehnološke mreže, ki večino časa preživi na spletu in trenutno predstavlja okoli 20 odstotkov svetovnega prebivalstva.
더 읽어보기: 다른 사람의 신경을 건드리는 33가지 방법
Značilnosti generacije Z:
So strokovnjaki za internet
Ker so pripadniki generacije Z vseskozi priklopljeni na splet, najdejo odgovore na vprašanja, kot bi trenil. Namesto odprtih knjig imajo ob sebi raje ”odprtih” več zaslonov.
Raje se sporazumevajo s sporočili, kot govorijo v živo
Generacija Z se raje sporazumeva digitalno, kot ima diskusijo v živo. Preden začnete zavijati z oči, ima to določene prednosti. Ni čudne tišine, lažje se izražamo, lahko premislimo, kaj izjavimo …
Njihovi idoli so YouTube zvezdniki
Pripadniki generacije Z se zgledujejo po YouTube zvezdah, kot je PewDiePie.
Zaradi recesije so hitreje postali zreli
Generacija Z se je stvari okoli sebe zares začela zavedati v času gospodarske krize, zato je ta generacija bolj iznajdljiva kot predhodna, saj ve, da se mora znajti sama in si tudi sama ustvarjati priložnosti, ne pa čakati nanje.
Hobije spreminjajo v službe
Raziskave kažejo, da namerava kar 76 odstotkov pripadnikov generacije Z iz svojega hobija narediti službo. Da, eno je kruta realnost, drugo pa so sanje. A z Googlom ob strani vedo, kako uresničiti svoje sanje.
So vedno en korak spredaj
Pripadniki generacije Z, kot rečeno, iz svojih hobijev ustvarjajo zaposlitev, zato že kot najstniki začenjajo graditi svojo blagovno znamko, saj razumejo moč družbenih omrežjih, ki imajo vpliv ne le na zasebno življenje, pač pa so tudi njihov življenjepis.
Generacija Z je generacija inovatorjev
Zagonska podjetja rastejo kot gobe po dežju, in če pogledate povprečno starost teh podjetij, vam bo hitro jasno, da se med generacijo Z skrivajo bodoči tehnološki voditelji.
Generacija Z je aktivna generacija
So aktivni državljani, aktivisti s pristnim namenom reševanja sveta pred pogubo. Vidijo širšo sliko in imajo čut za okolje, predvsem pa vest.
Prednost dajejo kakovosti
Kvaliteta pred kvantiteto je glavno vodilo generacije Z. So izjemno selektivni, zato so prava uganka za oglaševalce, saj stvarem ne nasedajo zlahka.
So bolj odprti do drugačnosti
Zanje so besede, kot sta gej in transspolna oseba, nekaj vsakdanjega, ne pa tabu in urbani mit.