람보르기니는 전설적인 미우라 스타일로 더욱 우아한 외관을 선사하는 브랜드 최초의 하이브리드 슈퍼카 형태로 엔지니어들의 노력의 결실을 선보였습니다. 후면 커버 아래에는 잘 알려진 5.2리터 V10이 회전하며, 최대 3개의 전기 모터와 함께 669kW의 전력을 생산하고 전기만으로 최대 50km를 이동할 수 있습니다.
Oblikovno so poznavalci Lamborghini asteriona že proglasili za naslednika miure, saj z oblikovnega vidika vnaša bolj elegantne in manj športno agresivne linije, ki zaznamujejo recimo aventadorja. Tudi v notranjosti bodo ljubitelji znamke našli kakšno vzporednico z legendarno miuro in sicer v obliki 레트로 oblikovanega trikrakega volana, odetega v enako količino barvnih odtenkov, ki pa je modernim časom spodaj prisekan.
Če malenkost seciramo drugače vedno značilno končnico imena, nam ta veliko pove o samem pogonu. LP (‘longitudinale posteriore) pomeni vzdolžno zadnjo postavitev motorja (značilna za vse lambotove V12 motorje) I (ibrido) označuje, da gre za hibridno različico, 910 pomeni največjo moč, ki jo asterion doseže, končnica štiri pa za znamko Lamborghini značilni 사 륜구동.
Pod zadnjim prozornim steklom se tako vrti iz huracana znani 5,2-litrski V10, 발전하는 449 kW ali 610 KM, ki pa preko sedem stopenjske dvosklopčne prestavne avtomatike poganja 그저 zadnji par koles, 하는 동안 두 개의 전기 모터 nameščena na prednjo os, poganjata prednji 바퀴 달린 커플. Tretji elektromotor pa je umeščen v ohišje menjalnika.
Prednji, zadnji ter tudi štirikolesni pogon
삼 elektromotorji skupaj proizvedejo 221 kW ali 300마력 in jih poganja sklop litij-ionskih baterij nameščenih v sredinski tunel, ki je normalno rezerviran za ohišje menjalnika. Pri Lamborghiniju so povedali da celoten električni sklop (motorjev in baterij) tehta vsega 250킬로그램. Skupaj pogonski sklop kot že omenjeno proizvede 669 kW ali 910 KM, kar zadošča, voznik asteriona požene do končnih 320 km/h, pospešek od 0 – 100 km/h pa traja 3,0 sekunde.
Ob tem je zmožen 에게 속도 125 km/h voziti zgolj na električni pogon, v tem primeru pa je pogon izključno prednji. Superšportnik se ponaša tudi za segment izjemno ekonomično 4,2-litrsko porabo in 98 grami emisij CO2, z enim polnjenjem baterij pa lahko zgolj na elektriko premaga razdalje do 50 km.
더 읽어보기: Lamborghini huracan, kot naslednik legendarnega gallarda
Serijska proizvodnja za zdaj še ni dokončna, najverjetneje zato, ker Lamborghini z asterionom stopa v neznano in želi pred odločitvijo dobiti nekaj povratnih informacij s strani potencialnih kupcev. Ampak kot je bilo v primeru Porscheja 918 spyder 그리고 맥라렌 P1, se je klientela na implementacijo električnega pogona v ta vozila odzvala zelo pozitivno.
추가 정보:
www.lamborghini.com/asterion