fbpx

Lexus NX – 더 작은 Lexus 크로스오버가 처음으로 슬로베니아 아스팔트를 맛보았습니다.

Lexus si želi več evropskih kupcev, zaradi česar se podajajo v vedno nove segmente, tokrat v segment srednjih suvov. V tem naj bi prihodnje konkurenci kot so X3, Q3, GLK in evoque štrene mešal tudi novi NX, ki prepriča z všečno podobo, limuzinskim udobjem, hibridnim pogonom in nenazadnje ugodno ceno.

렉서스 NX se od zadnje oblikovne študije praktično ni spreminjal, kar je pohvalno, predvsem pa to pomeni zelo mod(er)no zunanjo podobo z veliko mero športnosti, ki se ji znotraj pridružuje se konkretna mera limuzinskega udobja, filigranske natančnosti pri materialih in spojih ter obilo (tehnične) opreme.

Prednji del zaznamujejo v dvojni e-L oblikovan sklop luči, ki (lahko) sveti zgolj v LED tehniki
Prednji del zaznamujejo v dvojni e-L oblikovan sklop luči, ki (lahko) sveti zgolj v LED tehniki

NX-a boste na zunaj prepoznali po sedaj že značilno oblikovanih v obliki črke L oblikovanih LED diodah, katerih isto črko posnemajo tudi glavna svetila, ki pri bolje opremljenih različicah svetijo zgolj v LED tehniki. Enako velja tudi za meglenke, ki poleg svetijo tudi v ovinek, potnike pa ob prihodu pozdravijo tudi osvetljene vratne kljuke.

Tako kot zunaj, je tudi znotraj kar nekaj podobnosti s pred slabim letom dni predstavljenim lexusom IS, s katerim si NX deli podobo armaturne plošče in sredinske konzole, seveda so suv namembnosti tudi določene razlike, ampak motiv je v glavnem isti ali vsaj na moč podoben. Suvom primerno in enostavno je vstopanje in sedenje, v primerjavi s prej omenjenim modelom, pričakovano boljša je tudi preglednost nazaj in vstran.

Notranjost je pričakovano prestižna in tudi kakovostno obdelana. Presenetijo tudi filigransko natančni spoji in limuzinsko udobje. CVT avtomatika pa zahteva nekaj privajanja (tudi zvokovnega).
Notranjost je pričakovano prestižna in tudi kakovostno obdelana. Presenetijo tudi filigransko natančni spoji in limuzinsko udobje. CVT avtomatika pa zahteva nekaj privajanja (tudi zvokovnega).

Potnike ob vstopu pozdravijo aluminijasti pragovi, ki so lahko tudi osvetljeni, sedeži pa so lahko odeti v za lexuse značilno voljno usnje, ki na željo kupca postane tudi dvobarvno. Glede prostora ponuja podobno količino centimetrov kot IS, le da je v drugi vrsti počutje bolj zračno in temu primerno tudi več prostora.

더 읽어보기: Lexus NX odvrgel tančico skrivnostnosti

Prtljažnik pa prav tako ponuja konkretno mero prostora, saj z “osnovnimi” 555 litri pogoltne kar nekaj torb za golf palice, obenem pa premore tudi električno podiranje sedežev v drugi vrsti (serijsko pri bolje opremljenih različicah). Glede opreme je na voljo pravo morje paketov opreme in sicer sedem, že osnovni finesse pa prinese 17 palčno lito obutev, LED dnevne luči, vzvratno kamero in še marsikaj. Dva tisoč evrov dražji comfort primakne še palec večja platiča, LED meglenke, pametni ključ, itd, še 2.200 evrov dražji business pa parkirna pomagala spredaj in zadaj, ful LED luči in ogrevana prednja sedeža. Komur tudi to ni dovolj lahko poseže še po executive paketu (najmanj 46.900 evrov), ki k vsemu doda še usnje. Za tiste bolj športno naravnane sta tu še dinamični opremski nadgradnji v obliki paketov F-sport (od 50.900 dalje) in F-sport premium (najmanj 54.900), ki sta bogatejša tudi za serijski AWD pogon E-Four, absolutni prestiž pa pomeni paket luxury, za katerega želi uvoznik 55.900 evrov.

Z boka je vidno, da so imeli oblikovalci proste roke narediti izredno razgibanega srednjega suva, s katerim želijo pri lexusu skupaj z modelom IS obrniti nov list v obliki večjih tržnih uspehov (tudi pri nas).
Z boka je vidno, da so imeli oblikovalci proste roke narediti izredno razgibanega srednjega suva, s katerim želijo pri lexusu skupaj z modelom IS obrniti nov list v obliki večjih tržnih uspehov (tudi pri nas).

Pri motorni paleti večjih presenečenj ni, saj je na tej strani alp na voljo zgolj različica 300h, ki pomeni 2.5리터 대기 가스 엔진, ki mu do večjega zaleta pomaga elektromotor, skupaj pa pogonski sklop razvija največ 145 kW ali 197 KM, obenem pa ponuja rekordno nizko raven emisij v višini 116 gramov CO2. Menjalnik je vedno brezstopenjska CVT avtomatika, katere delovanje je izboljšano, prvič pa je na voljo tudi prilagodljivo vzmetenje AVS. V primeru štirikolesnega pogona E-Four, pride na zadnjo os še en elektromotor, ki potem po potrebi del navora pogonskega sklopa preusmeri tudi na zadnji kolesni par, vendar se skupna moč ne spremeni. Vozilo je tako zgolj navidezni suv, saj je štirikolesni pogon bolj osnovnega tipa in tudi z njim NX ni pretiran plezalec, niti si to ne želi biti.

Za zdaj je sicer pri nas na voljo le hibridna različica, ki pa je zaradi nizkih emisij in posledično okoljskih dajatev, osem tisočakov cenejša od različice 200t, zato slednje uvoznik, čeprav jo ponuja, niti ne reklamira.
Za zdaj je sicer pri nas na voljo le hibridna različica, ki pa je zaradi nizkih emisij in posledično okoljskih dajatev, osem tisočakov cenejša od različice 200t, zato slednje uvoznik, čeprav jo ponuja, niti ne reklamira.

Pri napredni tenhiki pa velja omeniti radarski tempomat, ki deluje pri vseh hitrosti do popolne zaustavitve vozila, barvni head -up prikazovalnik s še več funkcijami prikaza podatkov, s pomočjo štirih kamer dosežen “birds eye” pogled nad dogajanjem okoli vozila, blazinica “touch pad” RTI pa je dobil enostavnejše rokovanje. Kot prvi lexusov model pa ima na voljo tudi sistem brezžičnega polnjenja mobilnega telefona, ki pa za delovanje zahteva, da ima vaš aparat tehnologijo QI.

Cene se pričnejo pri 39.900- in končajo pri 55.900 evrih, seveda je tu še seznam doplačil na katerem najdemo tudi Mark Levinsonov audio sistem s 7.1 kanalnim zvokom preko 14 zvočnikov. Če bi kdo želel, lahko kupi tudi različico z 2,0-litrskim bencinskim turbo motorjem, ki pa je v osnovi osem tisočakov dražja, čakalna doba pa znaša od par dni do treh mesecev, kjer naročilo slednjega zagotovo pomeni, da bo bližnje slednjemu.

추가 정보

추가 정보:
www.lexus.si/model NX

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.