Mercedes-Benz GLC는 슈투트가르트 스타의 새로운 SUV로, 각진 GLK 모델을 형제들로부터 물려받은 현대적인 라인으로 대체합니다. Mercedes가 GLC와 함께 새로운 모델 명명 시스템을 도입함에 따라 이 제품만 은퇴하게 됩니다. BMW X3, 아우디 Q3, Q5로 구매자를 놓고 싸울 것입니다. 우리가 본 바에 따르면, 그가 이 일에서 엄청난 성공을 거둘 것이라고 믿습니다!
Mercedes-benz GLC jasno izraža ambicijo postati vodilni v razredu manjših, oziroma srednje velikih premium ternecev. K temu bo pripomogla tudi odlična genetika in dejstvo, da bo na razpolago le s 4 kolesnim pogonom. Ogromno mehanike si deli z razredom 씨 (od tod tudi črka C) v njegovem imenu. V primerjavi z manjšim bratom GLA pa po obliki in merah predstavlja pravi terenec.
새 것 GLC ni majhen in je od predhodnika tako daljši (12 centimetrov) kot širši (5 centimetrov). Njegovih 4,65 metra ni malo, prav tako pa je širina 1.89 v samem razrednem vrhu. Njegova zaobljena oblika je všečna in znana kot 디자인 언어, ki ga je pri znamki z zvezdo uveljavil slovenski designer 로버트 레슈닉. Ta oblika in njen oblikovni jezik pa že kažeta nekatere odlične prodajne rezultate na trgih kjer se tovrstnih vozil prodaj največ (Kitajska, ZDA).
V notranjost je zgodba znana in na moč spominja na manjše brate, a vseeno precej mogočno in v skladu z vsem kar v zadnjih dveh letih videvamo v notranjosti mercedesovih modelov. Armaturni ploši kraljuje velik digitalni zaslon, na katerem lahko poganjate praktično karkoli in deluje izjemno premijsko. Novi GLC seveda ponuja vse elektronske novotarije in sisteme za povezljivost.
Prav tako pa si lahko vmislite razne malenkosti, kot so dvižna zadnja vrata prtljažnika. V tem se skriva za 550 litrov prtljažnega prostora, ki se poveča za dodatnih 30리터, če sedežem na zanji klopi spremenite naklon. Torej skupna prostornina, ki jo bo vesel vsak družinski oče.
V GLC-jevem nosu bodo dihali en bencinski in dva dizelska motorja. Moč pa ga bo dobiti tudi kot 플러그인 하이브리드. Vsi motorji bodo imeli na razpolago tudi novo avtomatiko z 9 stopnjami.
GLC je vsekakor lep! Zasnovan sodobno in za globalne trge. S svojo zasnovo in karizmo verjamemo, da mu bo uspleo usvojiti marsikatero srce!
Večinformacij:
mercedes-benz.si