떠오르는 태양의 땅에서 올해 가장 기대되는 신차는 확실히 Nissan이 C-세그먼트로 복귀한 것인데, C-세그먼트에서는 10년 넘게 실질적으로 성공하지 못했습니다. 펄서를 통해 Nissan은 대담한 계획을 가지고 있습니다. 가을에는 Volkswagen Golf, Opel Astra 및 Ford Focus와 같은 해당 부문의 최고와 경쟁하기를 원하기 때문입니다.
Nissan je danes premierno objavil prve uradne fotografije novega modela pulsar, s katerim se nameravajo na velika vrata vrniti v C-segment. O smelih načrtih pričajo tudi pričakovanja o konkuriranju največjim konkurentom v segmentu.
Pri zunanji podobi so oblikovalci iskali navdih v aktualni generaciji qashqaija in obenem nadaljevali 디자인 언어 začet pri tem modelu, ki bo kmalu krasil tudi večino novo predstavljenih modelov te znamke, tudi prihajajočega X-traila. V dolžino je pulsarja za 4,385 metra, kar pomeni da je golfa prekaša za 11,5 centimetrov. Nadpovprečna je tudi medosna razdalja, ki z 2,7 metra med osema obljublja zelo prostorno notranjost, ki naj bi glede prostora za kolena potnikov v drugi vrsti celo konkurirala marsikateremu modelu D-segmenta.
Notranjost je zmes oblikovnih prijemov pri modelih qashqai in note, kar nekaj oblikovnih vzporednic pa bo tudi z notranjostjo prav tako za letos napovedanega X traila. Tovarna pa navaja, da so velik poudarek namenili tudi kakovosti in izbranosti materialov in končni obdelavi. Na področju varnosti bo pričakovano dobil vso, za nissanova vozila znano, napredno tehniko in asistenčne sisteme, na čelu z nissanovim “varnostnim ščitom”, ki združuje večino danes znanih asistenčnih sistemov in sistem 360 stopinjske kamere. Del opreme bo seveda tudi nissanov informacijsko zabavni sistem Nissan connect, ki bo poleg ostale povezljivosti omogočal tudi Googlovo novo funkcijo sent-to-car, kakor tudi številne pametne aplikacije za lajšanje vožnje ali nadzorovanje porabe. Novost bodo predstavljale tudi nove prednje luči, v popolnosti sestavljene iz LED svetil.
Tudi motorje je pulsar pričakovano podedoval od nedavno predstavljenega qashqaija, kar pomeni da osnovo na bencinski strani pomeni 1,2-litrski turbo bencinar, ki razvije 85 kW ali 115 KM, na dizelski strani pa znani 1,5-litrski dCi, ki razvije 81 kW ali 110 KM. V začetku naslednjega leta pa bo paleto motorjev obogatil še 1,6-litrski turbo bencinar, ki bo razvijal 140 kW ali 190 KM. Na izbiro pri večini motorjev pa bosta šeststopenjski ročni menjalnik ali nissanova različica CVT prestavne avtomatike imenovana XTronic. Proizvodnja različice, ki bo naprodaj na trgih EU bo potekala v španski 바르셀로나, pričetek prodaje pa je načrtovan za to jesen.