신형 포르쉐 파나메라는 기업의 평균에서 두각을 나타내고 싶은 사람들을 유혹할 것 같습니다. 그녀는 항상 다른 사람으로 간주되었고 많은 사람들이 그녀의 외모를 좋아하지 않았습니다. 그럼에도 불구하고 수년 동안 그녀는 소수의 팬과 그녀의 특별한 곡선을 높이 평가하는 사람들을 끌어 모았습니다. 이제 숙녀가 된 그녀는 엉덩이를 철저히 조여주고, 처진 엉덩이를 펴주고, 완전히 달라진 카리스마로 그녀를 2대 길로 내보낸 성형외과 의사들에게 굴복했다. 포르쉐 파나메라는 정말 아름다운 포르쉐가 되었습니다.
2세대 Panamere postaja zmogljiva ikona luksuznega razreda, ki bo nagovarjala tiste predvsem drugačne in bolj agresivne – recimo jim športne managerje. Izražala bo uporništvo in ob boku sivih poslovnih limuzin poskrbela za zavidanje tistih, ki se vozijo v le običajnih avtomobilih. V ta namen je Porsche celovit koncept poslovne limuzine – Panamere sistematično izpopolnil – štirivratnik je do zadnjega detajla razvit in oblikovan na novo. Motorji in menjalniki so bili zasnovani na novo, podvozje je izboljšano do popolnosti, koncept prikazov in upravljalnih elementov pa je sodoben in inovativen.
그 외에도 nova Panamera z voznodinamičnimi funkcijami, kot so krmiljenje zadnje preme, aktivno stabiliziranje nagibanja karoserije in 3-prekatno zračno vzmetenje, briše meje med svetom športnih avtomobilov za najbolj zahtevne voznike in svetom limuzin za udobna poslovna potovanja.
Če je Porsche 911 ikona avtomobilske lepote – zakaj ne bi to bila tudi Panamera?
Prva generacija 포르쉐 파나메라 oblikovno ni bil najbolj posrečen avtomobil. Še več – veljal je za enega grših porschejev. Z leti smo se njene pojave nekako navadili. Tokrat so oblikovalci krepko zavihali rokave in našilili svinčnike ter s spretnim kopiranjem silhuete legende – 포르쉐 911 na novo Panamero prenesli družinsko lepoto. In res je – Panamero bomo težko označili za grdega račka družine 포르쉐. Nejveč sprememb je tako na boku, kjer kjub vsemu ostaja prepoznavna linija in na zadku, ki je izjemno podoben prav bratu – modelu 911.
Notranjost je v novi Panameri dobila sodobno in inovativno zasnovo. Gladke črne površine in interaktivni zasloni združujejo jasno vizualnost in logično upravljalno površino pametnega telefona in tabličnega računalnika ter praktično naravnano upravljanje vozila. Število klasičnih tipk in instrumentov se je močno zmanjšalo. Namesto tega na novi armaturi 포르쉐 어드밴스드 콕핏 prevladujejo površine, ki so občutljive na dotik, in zasloni, ki jih je mogoče individualno konfigurirati.
Z veliko prednostmi za voznika, sovoznika in potnike na zadnjih sedežih: kljub znatno bogatejši ponudbi komunikacijskih, komfortnih in asistenčnih sistemov sta uporaba in upravljanje različnih funkcij bolj pregledna in intuitivna. Porsche Advanced Cockpit prenaša analogni svet v digitalno sedanjost mobilnosti. Ob tem pa pušča prostor tudi za emocije: osrednji element kombiniranega instrumenta ostaja na sredini analogni merilnik števila vrtljajev – kot poklon modelu Porsche 356 A iz leta 1955.
Porschejevi avtomobili že od nekdaj prepričajo ne le z močjo, temveč tudi z učinkovitostjo. Da bi lahko to formulo dvignili na nov nivo, so bili vsi motorji za drugo generacijo Panamere zasnovani na novo. Vsi motorji imajo več moči, ob tem pa so se občutno izboljšale tudi njihove vrednosti porabe in emisij. Ob vstopu na trg bodo na voljo trije novi biturbinski motorji z direktnim vbrizgavanjem goriva: za Panamero Turbo, Panamero 4S in Panamero 4S Diesel. Vsi so – prvič tudi dizelski motor – kombinirani s stalnim štirikolesnim pogonom in z novim 8-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (PDK). Panamero Turbo poganja bencinski V8-motor z močjo 404 kW (550 KM), Panamero 4S pa bencinski V6-motor z močjo 324 kW (440 KM). Za energičen pogon Panamere 4S Diesel skrbi dizelski V8 z močjo 310 kW (422 KM) – in maksimalnim navorom 850Nm.
Na slovenske ceste bo Panamera zapeljala meseca novembra 2016. Cene se začno pri 135.448 evrih za Panamero 4S. Skoraj okroglih 200.000 tisočakov pa bo potrebno odšteti za Panamero Turbo.
정보:
porsche.com