fbpx

새로운 Mini Clubman - 성장한 밴

뉴 미니 클럽맨 2015

Mini oziroma BMW ne počiva ter nadaljuje ofenzivo prenove modelne palete Mini. Tokrat smo lahko navdušeni nad novo podobo najbolj urbanega dostavnika na svetu. To je bila namreč nekje v preteklosti primarna funkcija modela Clubman.

O lepoti novega Clubman-a se bo kresalo, a je dejstvo, da je lepši od predhodnika tisto kateremu bo pritrdil pravzaprav vsak. Njegova največja posebnost so dvokrilna zadnja vrata prtljažnika ter dolga strešna linija. Največja sprememba je seveda celovit občutek karoserije, ki izgleda vsekakor bolj konkretno od predhodne generacije. Clubman je konkretno zrasel, saj je v širino v primerjavi s 5 vratnim Minijem dobil dobrih 9 centimetrov, med tem ko je medosna razdalja pridobila kar debelih 10 centimetrov, centimetrov toliko več, da gre pri novem Clubmanu pravzaprav za popolnoma drug avtomobilski razred.

Clubman izpade zares dolg, a to je dobro in všečno.
Clubman izpade zares dolg, a to je dobro in všečno.

Skupaj se teh centimertov v dolžini nabere kar 27. Če smo pri centimetrih, potem je potrebno to dimenzijo pretopiti še v litre in pogledati v prtljažnik, ki sicer s kombijevskim razredom nima veliko skupnega, a vseeno postreže s 380 litri. To pa so že mere manjših družinskih kombi limuzin.

380 litrov ni rekord. Je pa več kot pri svojih Mini bratih.
380 litrov ni rekord. Je pa več kot pri svojih Mini bratih.

Zadosti, da boste v njega spravili več kot v katerega koli brata družine Mini. In podlaga za dober izgovor ob nakupu najbolj praktičnega Minija.

물론 Mini-ju Clubman ne gre za delovni stroj temveč vašo osebno izjavo stila. Z njim se ne bodo vozili serviserji pralnih strojev temveč po vsej verjetnosti nekoliko bolj urbani obrtniki, oziroma mojstri svojih stilskih obrti.

Mini Clubman은 개인의 스타일을 표현합니다. 동시에 가장 합리적이고 유용한 Mini입니다.
Mini Clubman je izjava osebnega stila. In hkrati najbolj racionalen & uporaben Mini.

Da bodo izstopali v svojem Clubman-u so pri Mini poskrbeli s pestro izbiro elementov dodatne opreme za individualizacijo zunanjosti in notranjosti: paket aerodinamike 존 쿠퍼 작품, linija za zunanjost Chrome Line; strešni nosilci; velik izbor tipov sedežev, okrasnih površin in barv notranjosti; ekskluzivni elementi opreme 존 쿠퍼 작품 그리고 MINI Yours. Izbire toliko, da bo vaš Clubman zares popolnoma individualen in ga ne boste spregledali v poplav konfekcijskih izdelkov.


Greh bi bil v tem članku govoriti o tehničnih specifikacijah, saj je pri Clubman praktično vse tako kot mora biti, oziroma kot je pri njegovih bratih s katerimi si deli motorje in konje. Vsekakor ne glede na svoje “kombi” poreklo Clubman premore značko S na svojem zadku ter tako tudi različico, ki premore 192 britansko-nemških vrancev, ki jih lahko prvič upravljate z 8 stopenjsko avtomatiko steptronic in tako Clubman-a poženete do zavidljivih 228 km/h ter z njim tekmujete od križišča do križišča – torej od 0 ~ 100km/h v športnih 7.1 sekunde.

그는 화가 난 것 같아요! 안 돼?!
그는 화가 난 것 같아요! 안 돼?!

Da boste bolj varni pri vijuganju v go-kart 스타일 Clubman poskrbi široko paleto inovativnih sistemov za pomoč vozniku: MINI Head-Up projektor, sistem za pomoč pri parkiranju, kamera za pomoč pri vzvratni vožnji in 운전 보조원 z aktivnim asistentom za uravnavanje hitrosti s kamero, opozorilnik pred naletom in trkom s pešcem s funkcijo zaviranja, asistent za dolge luči in sistem za prepoznavanje prometnih znakov …. in še in še. Torej tisto kar poznamo pri centimetrsko večjih bratih iz dežele Bavarske, ki posojajo tehnologijo tej znamki.

미니클럽맨 je zadosti nenavaden in hkrati praktičen, da s svojo posebnostjo cilja na tiste, ki jim je že sedaj bil všeč 촌사람, a so si želeli nekoliko bolj “pri_asfaltnega” minija z nekoliko več tistega tipičnega “mini” občutka. Ni več grdi raček družine Mini. Je le nekoliko bolj poseben. Kar je dobro.

추가 정보

추가 정보:
mini.si 

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.