신형 르노 카자르만큼 많은 뉘앙스를 담은 자동차를 만드는 것은 정말 극도로 어렵습니다. 기본적으로 모든 것이 되고 싶어하는 자동차입니다. 패밀리 세단, 스테이션 왜건, SUV가 하나로 통합되어 있습니다. 하나의 컨셉에 너무 많은 자동차 색상을 담는 것이 항상 좋은 것은 아닙니다. 하지만 르노는 이를 잘 해낸 것 같다.
Pot za novega Renault Kadjarja (bere se đ) je tlakoval njegov manjši bratec 르노 캡처, ki je sicer v drugem avtomobilskem razredu absolutni zmagovalec slovenskih src. 그래서 르노 ni imel težke odločitve in je Kadjarja pognal v razred, kjer konkurenca ne spi. Tudi zato je 카자르 od le te malo večji ter z nekoliko bolj markantnim obrazom od povprečja.
Videz 근육질 남자, ki kaže šeštorčka ga tako loči od konkurence, ki je sicer spodobna, a vseeno dosti bolj zadržana. Zdi se, da novi 카자르 stavi predvsem na svoj videz pa čeprav “Renaultova” pamet tudi ni od muh.
Torej na zunaj je med večjimi kompaknimi križanci, saj je dolg skoraj 4.45 metra in v širino meri 1.84 metra. Bolj kot zunanje mere nas vselej zanima kako prostorna je notranjost, a tam vas prtljažnik ne bo navdušil z bizarno visokimi številkami temveč le z razrednim povprečjem. 472 litrov je lahko malo ali veliko. Pri tem je seveda vse odvisno od tega ali ste optimist ali pesimist. V notranjost se nimamo kaj pritoževati nad prostorskimi gabariti. Zdi se, da je vse skupaj urejeno lepo in noge “dihajo” tudi pri večjih predstavnih moškega spola. Če je zunanjost markantna je notranjost dosti bolj zadržana in na nek način preveč plastična.
Kar ni slabo saj je 카자르 poleg mestnega zapeljivca tudi terenec in spodobi se, da je v notranjosti nekoliko bolj robusten, a s tem tudi nekoliko bolj špartanski.
Na testu smo imeli 130 konjičkov urnega dizla, ki je lepo predel in se pustil pretikat sklasičnim 6단 menjalnikom. Seveda ne bi bil spodoben terenec, če ne bi premogel stalnega, a dinamičnega pogona 4×4, ki se prilagaja podlagi ter moč prenaša po potrebi tudi na zadnji par koles.
Motor je zgleden izdelek, ki dobro opravi z kar precej težkim avtomobilom. A se je potrebno zavedati, da je 130 francoskih konjičev (320 Nm navora) vseeno ravno tista mejna vrednost za še določeno mero zabavnosti. Kar koli manj v tem avtomobilu vsekakor pomeni družinski, 각각 upokojenski paket. Zato priporočamo, da pri izberi vzamete motor iz vrha modelne palete.
130 konjev bo zahtevalo najmanj 6,5 litrov dizla ~에 100km/h, a se boste dinamičnejši vozniki tej številki le stežka približali in bo ta vselej ostala med 7 in 8 litri. Ob izraziti mestni vožnji pa še kakšen liter več.
Bose Edition – paket, ki ga naredi še privlačnejšega
Renault Kadjar Bose® Edition, kakršnega smo imeli na testu se ponaša z žarometi Full LED Pure Vision, ohišji zunanjih ogledal v svetleče črni barvi, 19‘‘ platišči iz lahke litine Egeus, multimedijskim sistemom R-Link 2 z zaslonom na dotik ter s posebnim znakom Bose® na blatnikih in pragovi vrat s podpisom Bose®. V notranjosti je opazen poudarek detailih kot je volan v Nappa črnem usnju, kromirani dodatki v notranjosti, kromirana obroba zvočnikov v spodnjem delu vrat spredaj ter posebno oblazinjenje s svetlo sivo obrobo za dodaten pridih elegance. Za doplačilo lahko izberete tudi usnjeno oblazinjenje sedežev. Seveda ne moremo mimo pregovorne zvočne opreme Bose®, ki naj bi v Kadjarju skrbela za “디스코” občutke, a smo bili nad samim zvokom kar malce razočarani saj smo si od značke Bose obetali več.
르노 카자르 v paketni preobleki Bose Edition in najmočnješim dizel pogonom z oznako DCI 130 4WD je praktično najdražji Kadjar in se njegova cena brez posebnih dodatkov (usnje, panorama) prične pri 28.900 evrov.
Malo ali veliko?! Za avto, ki si želi biti vsega malo in mu to tudi uspeva….. realno in mogoče celo zelo racionalno.
추가 정보:
renault.si