폭스바겐은 오프로드에서 영감을 받은 파사트 올트랙(Passat alltrack)을 제네바에서 공개할 예정이다. 이 모델은 예상되는 오프로드 성능, 더 넓은 지상고 및 항상 표준인 4모션 드라이브를 제공한다. 구매자는 가솔린 TSI 2개, 디젤 2.0 TDI 엔진 3개, DSG 자동변속기 중에서 선택할 수 있습니다. 우리는 9월 쇼룸에서 폭스바겐 패스아트 올트랙을 기대할 수 있습니다.
Kot smo pričakovali, je 폭스바겐 kmalu po lansiranju novega passata, objavil še fotografije terenske različice le tega, ki bo premiero doživela že ta teden, na salonu v Ženevi.
Osnovan je na karavanski ali wagon različici, ki je dobila za 27,5 mm večji “klirens” 그리고 차대 강화 in motornega prostora iz nerjavečega jekla. Tudi preostala terenska zabela je kar konkretna in obsega plastične obrobe kolotekov, bočnih pragov in preostalih delov na prednjem in zadnjem odbijaču. Posebno piko na i, pa predstavljajo 크롬 액세서리, ki so jih namenili plastičnim obrobam, ki poskrbijo za še nekoliko lepši in elegantnejši vtis, ki ga avto kot celota pusti opazovalcu.
Bolj pozorni bodo opazili še nekoliko drugačne strešne nosilce in linijo litih platišč, ki lahko pri alltracku merijo od velikosti 17- pa do 19 palcev. Ne glede na motorizacijo, ki bo presenetljivo široka bo zmogljiv 4모션 드라이브 vedno del serijske opreme, kupci pa bodo lahko izbirali med dvema bencinskima TSI motorjema velikosti 1,4-, oziroma 2,0 litrov in močjo 110, oziroma 162 kW ter tremi različicami 2,0-litrskega TDI agregata na strani dizlov, ki zmorejo 110, 140-, oziroma 176 kW. V odvisnosti od različic bosta na sredinski konzoli mesto našla šest stopenjski ročni menjalnik ali DSG 자동변속기 더블 클러치.
더 읽어보기: Novi Volkswagen passat – svež veter v poslovnih krogih
Med serijsko opremo najbolj zmogljivih motorjev na obeh polih, bo tudi sistem XDS+, ki skrbi za še boljši oprijem koles v zavojih, s prenašanjem navora s kolesa z dovolj na kolo s premalo oprijema. Prav vse različice pa bodo poleg že tako serijskega sistema spremenljive vozne dinamike premogle tudi “off road” funkcijo.
Terenska različica passata, naj bi po Ženevski premieri kmalu našla pot tudi v salone in sicer ga lahko tam pričakujete konec septembra.
추가 정보:
volkswagen.si