Renault je svojega majhnega križanca Capturja spustil na slovenske ceste kar kmalu po mednarodni premieri. Res, na prvi pogled je videti kot privzdignjeni Clio z večjimi kolesi, a podrobnejša opaževalčeva pozornost razkrije paleto novosti, tako novih drznih oblikovnih prijemov zunanjosti in notranjosti kot tehnoloških priboljškov.
Capturjev velik adut pred konkurenti je njegova prilagodljivost različnim okusom. Ta ni zgolj vizualna, je tudi praktična. Na voljo je cela paleta kombinacij barv, materialov, dodatkov zunanjosti ter notranjosti in seveda tudi motorjev, zaradi česar postane izbira pravšnjega modela zelo osebna stvar. Lahko bi rekli, da je Captur pravi poklon svežemu pristopu snovanja avtomobilov za vse okuse. Opremljen je tudi z Renaultovo novostjo R-Link, večpredstavnostnim sistemom s stalno spletno povezavo in na dotik občutljivom zaslonom, ki nam med drugim ponuja glasovno upravljanje z navigacijo, prostoročno telefoniranje, pa tudi uporabo priljubljenega družabnega čivkalnika Twitterja. Trgovino nameravajo v prihodnje zasuti s kupom drugih uporabnih aplikacij, in če upoštevamo to in v enačbo dodamo še vse ostale udobni in varni vožnji namenjene sisteme, ki jih je Renault privoščil Capturju, potem lahko ugotovimo, da je namenjen novi, dinamični generaciji voznikov, ki prisegajo na obliko in dinamičnost.
추가 정보:
www.renault.si