A história do Volkswagen Polo começou em 1975. O Polo conquistou o mundo em cinco gerações, que vendeu mais de 16 milhões de unidades. O ano de 2001 foi um ponto de viragem, quando o Polo ganhou os seus característicos faróis redondos, tornando-o no Polo mais vendido de todos os tempos. O ano de 2017 trouxe-nos a já sexta geração do Polo, que mais uma vez se propôs a seduzir as massas. Aqui está o novo Volkswagen Polo (2017), que já circula nas estradas eslovenas.
Novi Volkswagen Polo (2017) ne spreminja že preverjenega in uspešnega recepta, temveč samo dodaja in posodablja svoj dizajn in tehnologijo. Nova oblika sledi Volkswagnovim trendom in ima linije zelo podobne tistim, ki jih nosi njegov večji brat Golf. Polo je v dolžino pridobil 8 centimetrov in ima zaradi tega medosno razdaljo daljšo za 9,5 centimetra. To je pomembno predvsem z vidika prostornosti potniške kabine, ki je zdaj maior, povečal pa se je tudi prtljažni prostor, in to para kar 70 litrov. Novega Pola lahko mirno primerjamo z Golfom četrte generacije, seveda po velikosti in ne po tehnologiji. Ta je pri Polu namreč že veliko naprednejša, porque ponuja kopico asistenčnih sistemov.
Najnovejši Polo se je s svojimi 14 zunanjimi barvami e široko paleto litih platišč odločil nagovoriti mlajšo publiko, ki si želi biti drugačna, individualna. Že zunanjost ponuja možnost individualizacije, pri notranjosti pa lahko s pomočjo različnih okrasnih elementov to individualnost še povečamo. Mlajši generaciji bo zelo všeč digitalni aktivni informacijski zaslon oziroma 10,25-palčni TFT-zaslon, ki ga najdemo na mestu, kjer so dosedanji Poli imeli klasične merilnike. Bolje opremljene različice imajo še 8-palčni radijsko-navigacijski zaslon, ki ponuja dober pregled nad navigacijo in kopico zabavnih vsebin, vključno z vsemi povezavami za pametne telefone.
Motorna paleta novega Pola je obsežna in ponuja dovolj možnosti, da bo v njej vsakdo našel primeren motor za svoje potrebe. Litrski bencinski motorji imajo od 75 para 115 cavalos de potência. Dizelska motorja imata prostornino 1,6 litros e eles têm 80 respectivamente 95 konjskih moči. Novi Polo bo ponujal tovarniško predelan litrski motor TGI, ki omogoča vožnjo na zemeljski plin. Najbolj športna izvedba, Polo GTI, ima motor z volume de dois litros in poskočnih 200 cavalos de potência.
Cenovno novi Polo ni pretirano dražji od prejšnjih modelov, kar je razumljivo, saj ima veliko več osnovne opreme kot njegovi predhodniki. Na slovenskem trgu lahko kupimo Pola za 12.591 evrov, če pa si želimo najbolj vznemirljivo različico GTI, moramo zanjo odšteti 22.474 evrov. Kot pri prejšnji generaciji Pola sta tudi zdaj na voljo liniji batidas e R-Line Edição, ki vsaka s svojimi dodatki in bombončki nagovarjata kupce.
CONSULTE MAIS INFORMAÇÃO: NOVI VOLKSWAGEN POLO (2017): TAKO VELIK KOT ČETRTA GENERACIJA GOLFA
Novega Pola nam je uspelo na kratko preizkusiti in presenetila nas je predvsem tišina vožnje po avtocesti e conforto med samo vožnjo. To bi lahko primerjali s tisto v Golfu, in če vam je ta morda prevelik, bo Polo kot nalašč za vas.
Galerija slik: Novi Volkswagen Polo (2017)
Mais Informações:
volkswagen.de