A BMW continua a celebração do centenário de existência da empresa com a apresentação de conceitos. Depois do conceito BMW Vision Next 100, o BMW Group apresentou agora o conceito Rolls-Royce Vision Next 100 com o nome técnico Rolls-Royce 103EX, um veículo para oligarcas do século XXII. “Pegue o melhor que existe e torne-o ainda melhor”, disse certa vez o fundador da prestigiada marca, Sir Henry Royce. E é isso que os britânicos ainda defendem hoje...
O conceito Rolls-Royce Vision Next 100 isso é luksuzni kupe, ki meša staro z novim. Je sploh prvi vizionarski koncept Rolls-Roycea v 112-letni zgodovini znamke. Po eni strani pomeni odmik od predhodnikov, po drugi pa v njem prepoznamo tradicionalne linije. Gre za 5,9-metrskega admirala v mejah modela Phantom.
V oči najbolj padejo zakrita kolesa, kar ustvarja občutek lebdenja. Ima nizko streho in stisnjen zadek ter mogočno prezenco. Skupaj z vrati se dvigne tudi streha, kar omogoča karseda udobno vkrcanje v vozilo, ki ima prtljažni prostor za kolesi.
CONSULTE MAIS INFORMAÇÃO: Rolls-Royce s kolekcijo prtljage, ki stane toliko kot limuzina!
Koncept je Rolls-Royce razkril na prestižnem dogodku v Londonu, kjer so pokazali tudi poseben Minijev koncept, ki ga bodo vozili vnuki naših vnukov. Rolls-Royce 103EX je zgrajen okoli napredne in peresno lahke platforme (šasija je iz lahkih kompozitov), poganja pa ga par elektromotorjev z nazivno močjo 340 KM (250 kW), ki skrbi vsak za svojo os. Električni pogon bo imel ničelne emisije. To je koncept v osnovi, kupec pa bo lahko sam odločal, ali ga želi kako drugače prikrojiti. Notranjost si Rolls-Royce zamišlja kot odmik od vsakdana in udobje dnevne sobe predsedniškega apartmaja. Odeta je v les in svilo.
Manjka vozniški sedež, saj bo avto v prihodnosti znal voziti sam, namesto sedežev pa je tam kar divan. Zato boste v njem zaman iskali volanski obroč. Tega bo nadomeščal gromozanski zaslon. Potnike bo usmerjala virtualna asistentka in voznica Eleanor, izrisana na prozornem OLED-zaslonu, ki se bo učila in si zapomnila navade in želje potnikov. Koncept temelji na kvartetu načel: osebni izkušnji, lahkotnosti potovanja, sproščujočem zatočišču in veličastnem prihodu (projektorji svetlobe pri odprtih vratih za potnike ustvarjajo virtualno rdečo preprogo).
Mais Informações:
rolls-roycemotorcars.com