fbpx

4个孩子和我们——专为儿童和成人皮肤设计的斯洛文尼亚天然化妆品

Olje za nego po sončenju in dnevna pomlajevalna krema.

4 kids and us是一个全新的斯洛文尼亚天然化妆品品牌,于9月中旬进入市场。其背后是 Rainer Kozmetika 公司,由 Vanja 和 Jure Rainer 夫妇管理,他们是四个孩子的父母。无可挑剔的天然护肤品由蜂产品、当地生产的食肉薰衣草和以传统方式种植的草药制成。肥皂、油和药膏均适合儿童和成人的皮肤。

Tako kot vse bolj dajemo poudarek na lokalno pridelani hrani, je prav, da enako pozornost posvečamo tudi temu, s čim negujemo svojo kožo. Vendarle je ta naš 最大的器官, čutilo, ki varuje vse druge organe v našemu organizmu. In ker verjamemo, da nam še vedno najboljša zdravila ponuja mati Narava, 这是 天然化妆品 4 kids and us točno tisto, kar naše telo potrebuje. Za znamko se namreč skrivajo neoporečni naravni izdelki za kožo. In zakaj je to gotovo najboljša izbira?

Olje za nego po sončenju in dnevna pomlajevalna krema.
Olje za nego po sončenju in dnevna pomlajevalna krema.

Svoje otroke imamo najraje na svetu, kajne? Zanje bi storili vse. Zakonca Rainer sta storila prav to. Vsi njuni štirje otroci imajo namreč izjemno občutljivo kožo, zato sta zanje, na pobudo pediatrinje, v domači kuhinji pripravljala številna mazila, olja in mila. Bilo je veliko eksperimentiranja in improviziranja, odziv otrok na koncu pa izjemen. Vzporedno sta prišla do spoznanja, da se s podobnimi težavami ubadajo tudi druge družine, zato sta se odločila, da družinsko kozmetiko, ki dobro dene tako otrokom kot odraslim, ponudita tudi drugim. In zato je najboljša. Ker je nastajala z mislijo na lastne otroke in njihovo zdravje in ne na kovanje dobička. Če k temu dodamo, da podjetje vodijo temeljni zakoni delovanja čebeljih družin: spoštovanje, odgovornost in pripadnost, potem pa sploh ni debate.

阅读更多: H&M 推出全新美容化妆品和化妆品配饰系列

Mleko proti celulitu.
Mleko proti celulitu.

Naravne izdelke 4 kids and us si lahko omislite na spletni strani 4kidsandus.com. So brez dodanih emulgatorjev in sintetičnih konzervansov, vsi narejeni v Sloveniji iz čebeljih produktov kranjske sivke iz lokalne pridelave in tradicionalno pridelanih zelišč.

更多信息

更多信息:
4kidsandus.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。