S konceptno študijo BMW 3.0 CSL Hommage se Bavarci priklanjajo slovitemu predhodniku iz 70-ih let. Pri sodobni različici CSL-ja, kar pomeni ''Coupé Sport Leichtbau'' oziroma 'kupe, šport in lahka konstrukcija', so za upravičenje slednje lastnosti namesto aluminija- ta je skupaj s pleksi steklom za nekje 200 kg zbil težo originalnemu modelu glede na verzijo 3.0 CS - uporabili ogljikova vlakna. Ta namreč veljajo za ''aluminij 21. stoletja'', ko gre za otresanje avtomobilske teže.
宝马3.0 CSL致敬 je koncept, ki je nastal v spomin na slovitega predhodnika. Nemci so ga prvič predstavili na prireditvi 埃斯特别墅优雅协奏曲 ob jezeru Como v Italiji, domicilu prestižnih klasičnih in konceptnih avtomobilov ter motociklov, kjer so svoj delež k tradiciji dogodka v preteklosti tudi že pristavili BMW-jevi posebneži. BMW 3.0 CSL Hommage gre tako po stopinjah modelov Zagato coupe, Gran Lusso coupe in M1 Hommage.
Video – predstavitev koncepta – BMW 3.0 CSL Hommage
Medtem ko je karoserija novodobnika povsem po zgledu športne estetike 21. stoletja, pa sta konceptualno v notranjosti obe 3.0 CSL različici omejeni na najosnovnejše. Izjema pri BMW 3.0 CSL Hommage je le z lesom okrašen zgornji del armaturne plošče. Na sredi tega si je mesto izboril zaslon s prikazovalnikom napolnjenosti električnega pospeševalnika e-boost, ki nudi električni potisk in s tem še bolj dinamično pospeševanje 3,0-litrskega V6 motorja.
Minimalizma dirkaško naravnanega interjerja- tega ”izdajo” lupinasti sedeži, šest-točkovni varnostni pasovi in nosilci za čelade– se je nalezla tudi tehnologijo, saj zaslon za ”formula” volanom izpisuje le hitrost, vrtljaje, trenutno prestavo in daje sugestij za skok v naslednjo.
阅读更多: 运动SUV梅赛德斯-奔驰GLC轿跑车是宝马X4车型的答案
Za model BMW 3.0 CSL Hommage teža za razliko od brezčasnega predhodnika ni znana, je pa avto rezultat dosežkov modernega inženirstva, ki temelji na lahkih materialih za izdelavo konstrukcije. Od tu plastika ojačana z ogljikovimi vlakni. Da pa bi karseda zmanjšali njegov zračni upor, na čimer sicer primarno delajo deflektorji zraka in krilca, ki ob hlajenju motorja in zavor tudi potiskajo avto k tlom, so se oblikovalci odrekli vzvratnim ogledalom 还有他们 nadomestili s kamerami. Strupeno rumeno barvo (golf yellow) dopolnjujejo 21-palčna platišča, k drznemu videzu pa svoje pristavijo še odbiti laserski žarometi.