GTB(即 Gran Turismo berlinetta)是法拉利在其丰富的历史中对其特殊 GT 运动轿跑车版本使用的名称。现在,这个缩写也出现在更新后的 458 Italia 上,除了最后一款之外,它还获得了一个新名称 - 488。它配备了更小但更强大的 V8,可从 3.9 发动机中挤出多达 670 马力的功率。升体积,法拉利的“GT汽车”启动时速超过330公里/小时。
Ferrari 458 italia 是这样 dobila naslednika, pa čeprav gre samo za kozmetično prenovo, ki je prinesla določene “tweeke” na karoseriji in določene manjše spremembe v potniški kabini. Najpomembnejšo novost pa vsekakor pomeni nov 3,9-litrski V8 motor, ki je nadomestil 4,5-litrskega iz 458 italie, kljub za šestino manjši prostornini, pa proizvede kar 100 KM večjo moč kot predhodnik in sicer 670 KM in 760 Nm največjega navora.
To zadošča, da se je pospešek do stotice s 3,4 spustil na magičnih 三秒, do 200 km/h pa potrebuje vsega 8,3 sekunde. 最大速度 ob tem presega 330 km/h, še povedo pri Ferrariju. Menjalnik je pe vedno sedemstopenjska dvosklopčna avtomatika, zakaj tudi ne bi, ko pa ta odlično deluje in prestavlja. Novost pa predstavlja sistem variabilne kontrole navora, ki skrbi, da v nobenem režimu in vrtljajih ni preveč moči na posameznem kolesu, pospeški pa so čim bolj tekoči in obenem kar se da huronski.
Očem manj opazne pa so spremembe pri aerodinamiki. Ta je občutno naprednejša in posledično prinaša 50 odstotkov več potiska 车身 k tlom kot pri predhodni 458 italiji, obenem pa pomeni občutno nižji količnik zračnega upora. Vprid boljšemu vrtinčenju zraka so Ferrarijevi inženirji modificirali dno vozila in pri tem uporabili novo tehnologijo vortex generatorjev, prednjemu delu pa namenili dvojni spojler, ki veliko bolje usmerja zrak nad in vstran od karoserije.
Tudi notranjost je prinesla zgolj blage izboljšave, kjer bo pozorno in vešče oko opazilo nekoliko drugačne merilnike, sredinska konzola pa je po novem še nekoliko bolj obrnjena proti vozniku, s čimer so želeli slednjega postaviti še bolj v središče dogajanja. Konkretno predrugačen je bil tudi zaslon infotainmenta, ki ima še vedno mesto med merilniki, na novo oblikovan ključ vozila pa omogoča tudi brezstično funkcijo in s tem zagon brez kontakta.
阅读更多: Premiera specialne različice ferrarija 458 imenovane “aperta”
Nekoliko drugačen je tudi podaljšek sredinske konzole ali bolje rečeno treh tipk na njej namenjenih: sistemu 发射控制, preklopu v avtomatski način menjalnika (AUTO) ali preklopu v vzvratno prestavo (R).
有关该型号的更多信息:
www.ferrari.com/488_GTB