Civic Tourer Active Life 是一款完全致力于自行车手或自行车队的本田车型。它是思域车型的改造/升级旅行车版本,客舱内有足够的空间容纳两辆自行车。本田将在附近的法兰克福车展上向公众展示这项研究。细节仍然相当稀少,但这家日本汽车制造商提供了一些有吸引力的照片,清晰地展示了对汽车的期望。
本田 Civic Tourer Active Life je študija nove karavanske različice Civica, ki jo bodo posebej toplo pozdravili kolesarji. Avto je strogo nišno usmerjen, saj ni družinske narave, ampak rezerviran pretežno za profesionalne kolesarske ekipe. Na račun koles so namreč odstranili zadnjo klop in poglobili zdaj 1668-litrski prtljažnik, kjer sta nosilca za dve kolesi (stojita z ramo ob rami in ju lahko povleči skozi prtljažna vrata), dodali so delovno mizo, predelek za bidone (možnost točenja vode), škatlo za orodje, zračno tlačilko in nosilce prednjega kolesa. Nadgrajeni Hondi Civic Tourer pripada tudi povsem novi aerodinamični strešni prtljažnik, ki nudi dodaten prostor za shranjevanje kolesarske opreme kot so čelada, čevlji, dresi, ipd.
阅读更多: 本田 NSX 是 20 世纪 90 年代运动偶像的混合动力转世
Študijo Honda Civic Tourer Active Life žene stari znanec, revolucionarni 1,6-litrski dizelski motor i-DTEC iz leta 2014, prvak v najnižji povprečni porabi goriva, ki se je julija letos s svojim gostiteljem Hondo Civic Tourerjem vpisala v Guinnessovo knjigo rekordov, ko je na 13,498 kilometrov dolgem potovanju po 24 držav Evrope zabeležila povprečno porabo 2.82 l/100 km.
更多信息:
本田西