fbpx

专访世界上最好的汽车设计师罗伯特·莱什尼克

Predstavitev Mercedes Benz S Razred

《城市杂志》团队出席了斯洛文尼亚设计师罗伯特·莱什尼克 (Robert Lešnik) 指导下打造的世界“最佳汽车”的展示会。

Redkost je, da slovenski design poseže tako visoko na tako zanimivem področju, kot je oblikovanje avtomobilov. 罗伯特·莱斯尼克 je eden tistih Slovencev, ki mu je uspel neverjeten preboj med elito oblikovalcev na izjemno atraktivnem področju avtomobilističnega oblikovanja. Z njim smo doživeli premierno predstavitev Razreda S pri slovenskem uvozniku in doživeli njegov avtentičen pogled na oblikovanje. Ter kljub izjemni obleganosti s strani medijev uspeli spregovoriti nekaj besed o njegovi življenjski poti.

Robert Lešnik in S razred foto:mediaspeed
Robert Lešnik in S razred foto:mediaspeed

City Magazine// Znanje, sreča ali splet okoliščin – kako si se znašel v tako izjemnem svetu avtomobilističnega oblikovanja?
Robert// Skušal sem priti iz Maribora v Ljubljano, a me je, po trikratni zavrnitvi na fakulteti za oblikovanje, splet okoliščin ponesel v Nemčijo, kjer so z lahkoto prepoznali talent. Imel pa sem srečo, da sem praktično takoj tudi dobil štipendijo s strani velikega proizvajalca Volkswagna, ki mi je po zaključenem študiju ponudil delovno mesto v njihovem razvojno-oblikovalskemu oddelku. Vsega po malem, vsekakor tudi sreča.

City Magazine// Zakaj po tvojem mnenju niso doma prepoznali tvojega talenta?
Robert// To, da ga niso prepoznali je nekako sreča v nesreči. Saj me drugače pot ne bi tako zlahka ponesla v svet. 100 kilometrov, kolikor je iz Maribora do Ljubljane se mi je takrat zdelo ogromno. Po zavrnitvi s strani fakultete pa je svet postal manjši. Oziroma me je to prisillo, da sem stvari premislil iz drugačnega zornega kota. Načeloma me to, da niso prepoznali talenta ne moti.

Med pogovorom o oblikovanju. foto:mediaspeed
Med pogovorom o oblikovanju. foto:mediaspeed

City Magazine// Delo ali strast?!
Robert// Strast vsekakor. V kolikor stvari ne počneš s strastjo ni rezultatov, ni emocij, ki jih potrebuješ pri takem delu. Oblikovanje je kombinacija racionanosti in strasti, ki na koncu rodi prava čustva. Na delo gledam tudi racionalno. Je čas za delo in je čas za počitek. Pri Mercedesu delamo pet dni na teden. Vikende pa si vzamem za svojo družino in otroke.

Kdo je večja zvezda?! foto:mediaspeed
Kdo je večja zvezda?! foto:mediaspeed

City Magazine// Zaupali so ti oblikovanje admiralske ladije, legende – Mercedes Benza, razreda S
Robert// To je izjemna izkušnja in vsekakor na področju avtomobilizma vrhunec za vsakega avtomobilističnega oblikovalca. Razred S naj bi bil najboljši avtomobil na svetu in pri Mercedesu to jemljejo izjemno resno. Zgodovina razreda S pa je ena najdaljših v zgodovini avtomobilističnega oblikovanja. Tu gre predvsem za izjemno tradicionalen oblikovni pristop, ki pa vedno znova rabi prave oblikovne smernice. Odkar sem vodja oblikovanja vseh modelov te znamke, skušamo pri Mercedesu ustvarit različne smernice za različen tip potrošnika. Mislim, da nam to uspeva z odliko.

Oglejte si še galerijo iz predstavitve.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。