川崎 H2R 正式成为世界上最快的量产摩托车,其发动机可产生令人难以置信的 300 匹马力。这一次,它与超级跑车相撞,这些超级跑车不是串联的,因为转换器已经对它们进行了改装。精彩故事的绝佳素材!你觉得怎么样——什么或谁更快?!永恒问题的答案?!摩托车还是汽车?
Pri spletnem specialistu Super Street Network, vsake toliko izvedejo neverjetne primerjave, ki so tako epske 喜欢 največje borbe 在 gladiatorskih arenah. V zadnjem izvedbi jim namreč ob bok uspelo postaviti produkcijsko najhitrejši motocikel na svetu – Kawasaki H2R (Ninja) 和 Mclaren MP4 – 12C, Bugatti Veyron 16.4 ter 1350 konjskega 日产GT-R SPE. Material, ki torej obljublja epski preizkus in gladijatorstvo na najvišjem nivoju.
为了 areno dvobojev je bila določena standardna razdalja pol milje, kar znaša dobrih 805 metrov. Naloga pa več kot očitna – kdo bo prvi! Vse skupaj kot se spodobi za tovrstne dirke v okviru zapuščenega dela letališča Minter Airfield 在加利福尼亚。
Izivalci Kawasakija H2R so:
– Bugatti Veyron – 1200 konjskih moči – Super Sport Tune (predelava) vreden več kot milijon dolarjev;
– Nissan GT-R – 1.350 konjskih moči z oznako R35 in brez navedene cene;
– ter McLaren MP4-12C.
1. Drika – McLaren MP4 – 12c vs. Kawasaki H2R
Izmirjena hitrost: (H2R=308.9 km/h) (MP4=260.7 km/h)
2. Drika – Bugatti Veyron vs. Kawasaki H2R
Izmirjena hitrost: (H2R=313 km/h) (Veyron=289 km/h)
3. Drika – Nissan GT-R (R35) vs. Kawasaki H2R
Izmirjena hitrost: (H2R=328 km/h) (GT-R=334 km/h)
No, pa imamo odgovor. Avtomobili še vedno vladajo v dirki na 805 metrov. Tudi po zaslugi predelav, ki takšnega Nissana GT-R (R35) naredijo praktično neuporabnega za vsakodnevno rabo. A vseeno. Kljub dejtsvu, da je Kawasaki H2R serijski motor, ga na cesti ne boste videli, saj ima licenco le za dirkanje.