雷克萨斯 LS+ 是一颗技术瑰宝,因为它已经展示了将于 2020 年之前从常规生产线安装到雷克萨斯的技术。Highway Teammate 已经是这些系统之一,可以在高速公路上进行自动驾驶,无需驾驶员过度控制。
Lexus LS+ je lahko tako povsem avtonomen na avtocesti. Samodejno pospešuje in zavira, se lahko sam vključi v promet, samodejno menja vozne pasove in drži primerno varnostno razdaljo z vozilom pred njim. LS+ se lahko tudi sam ‘uči’. Za nadgradnjo sistema ga namreč ni treba peljati k trgovcu Lexusov, temveč se lahko vse nadgradi prek mobilnih podatkov. Sicer je Lexus LS+ osnovan na najnovejši različici Lexusa LS, a z mnogimi spremembami, še posebno, kar se tiče prednjega in zadnjega dela avtomobila. Spregledati ne moremo niti prednje maske, ki je še veličastnejša, kot smo je vajeni z aktualnih Lexusovih modelov. Impresivne luči uporabljajo lasersko tehnologijo, ki zagotavlja najboljšo vidljivost tudi v zelo slabih pogojih. 22英寸轮圈 so še pika na i k celotni zapeljivi podobi Lexusa LS+.
Kot smi bili priča že pri nekaj drugih konceptih, tudi Lexsus LS+ ne uporablja običajnih vzvratnih ogledal, saj ima namesto njih 相机. Prav tako se mu v vrata skrijejo kljuke, ko se jih ne potrebuje. Lexsus LS+ ne bo ugledal serijske proizvodnje. Narejen je bil zgolj z namenom, da Lexsus predstavi svojo tehnologijo prihodnosti in nam da vedeti, kakšne napredne tehnologije lahko v že zelo kratkem času pričakujemo v njihovih avtomobilih.
阅读更多: 起亚 PROCEED 概念:新款便携式起亚
Galerija slik: Lexus LS+ Concept
更多信息:
雷克萨斯-int.com