fbpx

McLaren 570S Coupé – McLaren v razred športnih vozil skozi glavna vrata

McLaren je s svojim najmanjšim modelom 570S Coupé vstopil v razred športnih vozil.

McLarnov najnovejši športnik 570S Coupé si ni izbral lahkih tekmecev- Porsche 911 turbo, Audi R8 in Ferrari California- a prvi v seriji športnih vozil te britanske znamke si nadeja bogat izplen, vodilni možje so mu namreč naložili breme podvojitve prodaje. Apetite nam je močno dvignil predhodni model McLaren 650S, če bo lahko 570S Coupé, ki ga žene 3,8-litrski osemvaljni motor s 570-člansko ''konjenico'', stopil še korak dlje, pa bo pokazal čas.

McLaren 570S Coupé 这是 McLarnov prvi izlet v razred športnih vozil. Po videzu nosi številne poteze McLarna 650S, a je nekoliko manj robatega videza, klub temu pa ostaja agresiven (v dolžino meri 4,5, v širino pa 2,1 m). Nenazadnje o tem priča 570 konjskih moči 和扭矩 600牛米, kar mu omogoča sredinsko, za voznikom vgrajeni 3,8-litrski motor V8 Twin Turbo. Zato si vzame tudi le 3,2 sekunde do 100 km/h, pri 200 km/h pa je v času Usaina Bolta v teku na 100 metrov (9,5 sekunde).

McLaren 570S Coupé je močno prilagojen cestni vožnji.
McLaren 570S Coupé je močno prilagojen cestni vožnji.

Glede na predhodne modele je močno izboljšal uporabnost v vsakodnevnem prometu. Več je udobja za potnike, med drugim pa je pred voznikom tudi 150-litrski prtljažnik. Karoserija je iz aluminija, medtem, ko je potniška kabina iz ogljikovih vlaken. Karbonska je tudi šasija (MonoCell II), ki je težka kot povprečen moški (80 kg). Od tu tudi relativno nizka skupna masa- 1313 kilogramov.

阅读更多: Novi McLaren 675 LT – športnik s seksi “zadnjico”

Čeprav po moči 570S Coupé sodi v McLarnov ”srednji” razred– pred njim sta Super Series in Ultimate Series- ga lahko ženemo do 328 公里/小时, kamor se pomika prek 7-stopenjskega menjalnika SSG, ustavljajo pa ga 碳陶瓷刹车片. In kaj pravi notranjost? Buhti od visoke tehnologije, saj najdemo le peščico stikal. Največ pozornosti vzbuja okolica 7-palčnega zaslona, ki spominja na Jar Jar Binksa iz Vojne zvezd, pa sredinska upravljalna konzola, kjer najdemo gumb za zagon, za prilagajanje podvozja, za samodejni dvosklopčni menjalnik in ”lunch control” za hitro speljevanje. Če je na vašem spisku želja, pripravite najmanj 200 tisoč evrih. Na voljo bo že konec meseca aprila 2015.

更多信息

更多信息:
迈凯伦汽车网

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。