梅赛德斯-奔驰 GLC 是斯图加特明星的新款 SUV,它继承了其兄弟的现代线条,取代了棱角分明的 GLK 车型。只有这一款即将退役,因为梅赛德斯还为 GLC 引入了新的车型命名系统。它将与宝马X3以及奥迪Q3和Q5争夺买家。从我们所看到的情况来看,我们相信他会在这方面取得巨大的成功!
Mercedes-benz GLC jasno izraža ambicijo postati vodilni v razredu manjših, oziroma srednje velikih premium ternecev. K temu bo pripomogla tudi odlična genetika in dejstvo, da bo na razpolago le s 4 kolesnim pogonom. Ogromno mehanike si deli z razredom C (od tod tudi črka C) v njegovem imenu. V primerjavi z manjšim bratom GLA pa po obliki in merah predstavlja pravi terenec.
新的 气态LC ni majhen in je od predhodnika tako daljši (12 centimetrov) kot širši (5 centimetrov). Njegovih 4,65 metra ni malo, prav tako pa je širina 1.89 v samem razrednem vrhu. Njegova zaobljena oblika je všečna in znana kot 设计语言, ki ga je pri znamki z zvezdo uveljavil slovenski designer 罗伯特·莱斯尼克. Ta oblika in njen oblikovni jezik pa že kažeta nekatere odlične prodajne rezultate na trgih kjer se tovrstnih vozil prodaj največ (Kitajska, ZDA).
V notranjost je zgodba znana in na moč spominja na manjše brate, a vseeno precej mogočno in v skladu z vsem kar v zadnjih dveh letih videvamo v notranjosti mercedesovih modelov. Armaturni ploši kraljuje velik digitalni zaslon, na katerem lahko poganjate praktično karkoli in deluje izjemno premijsko. Novi GLC seveda ponuja vse elektronske novotarije in sisteme za povezljivost.
Prav tako pa si lahko vmislite razne malenkosti, kot so dvižna zadnja vrata prtljažnika. V tem se skriva za 550 litrov prtljažnega prostora, ki se poveča za dodatnih 30 litrov, če sedežem na zanji klopi spremenite naklon. Torej skupna prostornina, ki jo bo vesel vsak družinski oče.
V 气态LC-jevem nosu bodo dihali en bencinski in dva dizelska motorja. Moč pa ga bo dobiti tudi kot 插电式混合动力. Vsi motorji bodo imeli na razpolago tudi novo avtomatiko z 9 stopnjami.
气态LC je vsekakor lep! Zasnovan sodobno in za globalne trge. S svojo zasnovo in karizmo verjamemo, da mu bo uspleo usvojiti marsikatero srce!
更多信息:
梅赛德斯-奔驰.si