美国宇航局的 QueSST 客机将成为继 2003 年退役的协和式飞机之后的第二架超音速客机,如果考虑到苏联图波列夫 Tu-144(1977 年)的话,则是第三架超音速客机,因为 Tu-144 仅投入商业运营了七个月,与协和式飞机二十七年的服役寿命相比,它只是沧海一粟。自 2003 年以来,喷气式客机(即飞行速度超过音速的飞机)就不再在空中飞行,但多亏了美国宇航局 NASA,我们距离这些钢铁大鸟的回归又近了一步。他们公布了协和式飞机继任者 QueSST 客机的设计方案,这是一款静音超音速客机,也是美国宇航局即将推出的 X-planes 系列新飞机中的第一款飞机。
Ko se leta 2003 upokojili letala Concorde, so prizemljili tudi lete z nadzvočnimi potniškimi letali. V prihodnjih letih reaktivna potniška letala napovedujejo vrnitev. Tovrstno jekleno ptico (nekoliko presenetljivo) načrtuje ameriška vesoljska agencija 我们, ki je nedavno predstavila svojo prvo študijo letala iz serije X-letal, to je serije eksperimentalnih letal.
QueSST Passenger Jet je dobil ime po svojih lastnostih, saj gre za tiho nadzvočno letalo (Quiet Supersonic Technology), ki ne bo povzročalo huronskega hrupa, kakršnega smo bili vajeni predvsem pri Concordu, a tudi pri drugih letalih.
阅读更多: 美国宇航局:百日草,第一朵在太空中生长的花
Za zdaj ni podatkov o tem, koliko potnikov bo sposobno (verjetno v rekordnem času) prepeljati letalo QueSST Passenger Jet in kako visoko bo letelo, vemo pa, da ga pod patronatom Nase delajo specialisti iz podjetij Lockheed Martin, GE Aviation in Tri Models Inc., ki računajo, da bodo to nadzvočno jekleno ptico na prvi komercialni polet poslali že 2020年 in s tem spet močno relativizirali čas.
更多信息:
美国航空航天局网站