fbpx

新款 Mini Clubman – 一辆成长的货车

新款迷你 Clubman 2015

Mini oziroma BMW ne počiva ter nadaljuje ofenzivo prenove modelne palete Mini. Tokrat smo lahko navdušeni nad novo podobo najbolj urbanega dostavnika na svetu. To je bila namreč nekje v preteklosti primarna funkcija modela Clubman.

O lepoti novega Clubman-a se bo kresalo, a je dejstvo, da je lepši od predhodnika tisto kateremu bo pritrdil pravzaprav vsak. Njegova največja posebnost so dvokrilna zadnja vrata prtljažnika ter dolga strešna linija. Največja sprememba je seveda celovit občutek karoserije, ki izgleda vsekakor bolj konkretno od predhodne generacije. Clubman je konkretno zrasel, saj je v širino v primerjavi s 5 vratnim Minijem dobil dobrih 9 centimetrov, med tem ko je medosna razdalja pridobila kar debelih 10 centimetrov, centimetrov toliko več, da gre pri novem Clubmanu pravzaprav za popolnoma drug avtomobilski razred.

Clubman izpade zares dolg, a to je dobro in všečno.
Clubman izpade zares dolg, a to je dobro in všečno.

Skupaj se teh centimertov v dolžini nabere kar 27. Če smo pri centimetrih, potem je potrebno to dimenzijo pretopiti še v litre in pogledati v prtljažnik, ki sicer s kombijevskim razredom nima veliko skupnega, a vseeno postreže s 380 litri. To pa so že mere manjših družinskih kombi limuzin.

380 litrov ni rekord. Je pa več kot pri svojih Mini bratih.
380 litrov ni rekord. Je pa več kot pri svojih Mini bratih.

Zadosti, da boste v njega spravili več kot v katerega koli brata družine Mini. In podlaga za dober izgovor ob nakupu najbolj praktičnega Minija.

当然在 Mini-ju Clubman ne gre za delovni stroj temveč vašo osebno izjavo stila. Z njim se ne bodo vozili serviserji pralnih strojev temveč po vsej verjetnosti nekoliko bolj urbani obrtniki, oziroma mojstri svojih stilskih obrti.

Mini Clubman 是个人风格的体现。同时也是最合理、最实用的Mini。
Mini Clubman je izjava osebnega stila. In hkrati najbolj racionalen & uporaben Mini.

Da bodo izstopali v svojem Clubman-u so pri Mini poskrbeli s pestro izbiro elementov dodatne opreme za individualizacijo zunanjosti in notranjosti: paket aerodinamike 约翰·库珀的作品, linija za zunanjost Chrome Line; strešni nosilci; velik izbor tipov sedežev, okrasnih površin in barv notranjosti; ekskluzivni elementi opreme 约翰·库珀的作品 MINI Yours. Izbire toliko, da bo vaš Clubman zares popolnoma individualen in ga ne boste spregledali v poplav konfekcijskih izdelkov.


Greh bi bil v tem članku govoriti o tehničnih specifikacijah, saj je pri Clubman praktično vse tako kot mora biti, oziroma kot je pri njegovih bratih s katerimi si deli motorje in konje. Vsekakor ne glede na svoje “kombi” poreklo Clubman premore značko S na svojem zadku ter tako tudi različico, ki premore 192 britansko-nemških vrancev, ki jih lahko prvič upravljate z 8 stopenjsko avtomatiko steptronic in tako Clubman-a poženete do zavidljivih 228 km/h ter z njim tekmujete od križišča do križišča – torej od 0 至 100 公里/小时 v športnih 7.1 sekunde.

他看起来很愤怒!不好了?!
他看起来很愤怒!不好了?!

Da boste bolj varni pri vijuganju v go-kart 风格 Clubman poskrbi široko paleto inovativnih sistemov za pomoč vozniku: MINI Head-Up projektor, sistem za pomoč pri parkiranju, kamera za pomoč pri vzvratni vožnji in 驾驶助理 z aktivnim asistentom za uravnavanje hitrosti s kamero, opozorilnik pred naletom in trkom s pešcem s funkcijo zaviranja, asistent za dolge luči in sistem za prepoznavanje prometnih znakov …. in še in še. Torej tisto kar poznamo pri centimetrsko večjih bratih iz dežele Bavarske, ki posojajo tehnologijo tej znamki.

迷你俱乐部人 je zadosti nenavaden in hkrati praktičen, da s svojo posebnostjo cilja na tiste, ki jim je že sedaj bil všeč 乡下人, a so si želeli nekoliko bolj “pri_asfaltnega” minija z nekoliko več tistega tipičnega “mini” občutka. Ni več grdi raček družine Mini. Je le nekoliko bolj poseben. Kar je dobro.

更多信息

更多信息:
迷你硅 

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。