新款标致5008加入了跨界车的行列。现在它不再是一款家用MPV,因为它看起来更像SUV而不是典型的MPV。尽管如此,它仍然非常有用。因此,标致追随雷诺和 Espace 车型的脚步,第二代 5008 正在从单座车型转向家庭跨界车。它配备了环境照明。
Pozabite na model 标致5008 kot na družinskega enoprostorca, novi Peugeot 5008 这是 杂种, ki se je oblikovno zelo približal športnemu terencu 标致3008. Od predhodnika je daljši za 11 centimetrov, poredil pa se je za 16,5 centimetra. V višino ni zrasel in tako ostaja pri 1,64 metra višine.
Armaturna plošča novega Peugeota je digitalno zasnovana. Krasi jo 12,3-palčni digitalni zaslon i-cockpit, na sredinski konzoli pa počiva 8英寸触摸屏. Volan je značilno majhen, po novem pa je serijskih sedem in ne več pet sedežev. Zadnja dva tehtata manj kot 11 kilogramov za karseda lahko odstranjevanje. Vse tri vrste imajo pet stopenj naklona in tri sidrišča za otroške sedeže, se premikajo vzdolžno, na voljo pa je tudi 按摩. Če Peugeot 5008 šteje pet sedežev, prtljažni prostor šteje 1060 litrov, če poleg tretje pade še druga vrsta, prostornina naraste na 1124 litrov. Če po ‘buči mahnemo’ še sovoznikov sedež, lahko pohrusta 3,2-metrske predmete. Zadek je posekan in ima edinstven prehod s stekel v svetila. Dražji paketi bodo imeli električno dvižna prtljažna vrata, ki jih bomo aktivirali z brco pod odbijač.
Opremljen je s 360度相机, sistemom Advanced Grip Control (pomaga v primeru slabšega oprijema cestišča) in paleto varnostno-asistenčnih sistemov, kot so prepoznavanje prometnih znakov, opozarjanje pred vozili v mrtvem kotu, aktivni tempomat, samodejno zaviranje v sili … Postavljen je na platformo EMP2, ki si jo deli z modelom 3008, le da je ta precej večja.
阅读更多: 空客 H160:标致未来的直升机
S čim so zapolnili luknjo pod pokrovom za motor? V ponudbi najdemo bencinski 1,2- in 1,6-litrski turbomotor ter dizelske 1,6- in dva 2-litrska motorja. Moč na prednja kolesa (vendarle ni zares SUV) prenaša bodisi 6速手动 任何一个 samodejni menjalnik. Novi Peugeot 5008 bo javnosti prvič predstavljen na oktobrskem avtosalonu v Parizu.
Novi Peugeot 5008:
更多信息:
标致网站