fbpx

Den nye Peugeot 5008: familiens minivan har skiftet klasse

Ny Peugeot 5008

Den nye Peugeot 5008 har sluttet seg til rekken av crossovere. Nå er den ikke lenger en familie MPV, da den ser mer ut som en SUV enn en typisk MPV. Likevel forblir det ekstremt nyttig. Peugeot følger dermed i fotsporene til Renault og Espace-modellen, og andre generasjon av 5008 beveger seg bort fra enseters paradigmer og mot familiecrossovere. Den er utstyrt med ambient belysning.

Pozabite na model Peugeot 5008 kot na družinskega enoprostorca, novi Peugeot 5008 Det er en krysning, ki se je oblikovno zelo približal športnemu terencu Peugeot 3008. Od predhodnika je daljši za 11 centimetrov, poredil pa se je za 16,5 centimetra. V višino ni zrasel in tako ostaja pri 1,64 metra višine.

Peugeot 5008 je prestopil med križance.
Peugeot 5008 je prestopil med križance.

Armaturna plošča novega Peugeota je digitalno zasnovana. Krasi jo 12,3-palčni digitalni zaslon i-cockpit, na sredinski konzoli pa počiva 8 tommers berøringsskjerm. Volan je značilno majhen, po novem pa je serijskih sedem in ne več pet sedežev. Zadnja dva tehtata manj kot 11 kilogramov za karseda lahko odstranjevanje. Vse tri vrste imajo pet stopenj naklona in tri sidrišča za otroške sedeže, se premikajo vzdolžno, na voljo pa je tudi massasje. Če Peugeot 5008 šteje pet sedežev, prtljažni prostor šteje 1060 litrov, če poleg tretje pade še druga vrsta, prostornina naraste na 1124 litrov. Če po ‘buči mahnemo’ še sovoznikov sedež, lahko pohrusta 3,2-metrske predmete. Zadek je posekan in ima edinstven prehod s stekel v svetila. Dražji paketi bodo imeli električno dvižna prtljažna vrata, ki jih bomo aktivirali z brco pod odbijač.

Novi Peugeot 5008 ima serijsko sedem sedežev.
Novi Peugeot 5008 ima serijsko sedem sedežev.

Den er utstyrt med 360 graders kamera, sistemom Advanced Grip Control (pomaga v primeru slabšega oprijema cestišča) in paleto varnostno-asistenčnih sistemov, kot so prepoznavanje prometnih znakov, opozarjanje pred vozili v mrtvem kotu, aktivni tempomat, samodejno zaviranje v sili … Postavljen je na platformo EMP2, ki si jo deli z modelom 3008, le da je ta precej večja.

LES MER: Airbus H160: Peugeot s helikopterjem prihodnosti


S čim so zapolnili luknjo pod pokrovom za motor? V ponudbi najdemo bencinski 1,2- in 1,6-litrski turbomotor ter dizelske 1,6- in dva 2-litrska motorja. Moč na prednja kolesa (vendarle ni zares SUV) prenaša bodisi 6-trinns manuell enten samodejni menjalnik. Novi Peugeot 5008 bo javnosti prvič predstavljen na oktobrskem avtosalonu v Parizu.

Novi Peugeot 5008:

Mer informasjon

Mer informasjon:
peugeot.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.