fbpx

测试:全新雷诺 Kadjar Bose 版 – 满足各种品味和需求

Novi Renault Kadjar / 2015 / Bose Edition

制造一辆像新款雷诺 Kadjar 那样包含如此多细微差别的汽车确实非常困难。基本上,这是一辆想要成为一切的汽车。家庭轿车、旅行车和SUV三合一。将汽车的多种风格塞进一个概念中并不总是好的。不过,雷诺似乎做得很好。

Pot za novega Renault Kadjarja (bere se đ) je tlakoval njegov manjši bratec 雷诺卡普图, ki je sicer v drugem avtomobilskem razredu absolutni zmagovalec slovenskih src。这就是为什么 雷诺 ni imel težke odločitve in je 卡贾尔贾 pognal v razred, kjer konkurenca ne spi. Tudi zato je 卡贾尔 od le te malo večji ter z nekoliko bolj markantnim obrazom od povprečja.

Ta markaten obraz bo osvajal srca!
Ta markaten obraz bo osvajal srca!

外貌 肌肉男, ki kaže šeštorčka ga tako loči od konkurence, ki je sicer spodobna, a vseeno dosti bolj zadržana. Zdi se, da novi 卡贾尔 stavi predvsem na svoj videz pa čeprav “Renaultova” pamet tudi ni od muh.

Iz katerega koli zornega kota - Novi Renault Kadjar je izjemno dinamično oblikovan!
Iz katerega koli zornega kota – Novi Renault Kadjar je izjemno dinamično oblikovan!

Torej na zunaj je med večjimi kompaknimi križanci, saj je dolg skoraj 4.45 metra in v širino meri 1.84 metra. Bolj kot zunanje mere nas vselej zanima kako prostorna je notranjost, a tam vas prtljažnik ne bo navdušil z bizarno visokimi številkami temveč le z razrednim povprečjem. 472 litrov je lahko malo ali veliko. Pri tem je seveda vse odvisno od tega ali ste optimist ali pesimist. V notranjost se nimamo kaj pritoževati nad prostorskimi gabariti. Zdi se, da je vse skupaj urejeno lepo in noge “dihajo” tudi pri večjih predstavnih moškega spola. Če je zunanjost markantna je notranjost dosti bolj zadržana in na nek način preveč plastična.

Notranjost je nekoliko preveč resna in "črna".
Notranjost je nekoliko preveč resna in “črna”.

Kar ni slabo saj je 卡贾尔 poleg mestnega zapeljivca tudi terenec in spodobi se, da je v notranjosti nekoliko bolj robusten, a s tem tudi nekoliko bolj špartanski.

Na testu smo imeli 130 konjičkov urnega dizla, ki je lepo predel in se pustil pretikat sklasičnim 6速 menjalnikom. Seveda ne bi bil spodoben terenec, če ne bi premogel stalnega, a dinamičnega pogona 4×4, ki se prilagaja podlagi ter moč prenaša po potrebi tudi na zadnji par koles.

4WD pogon novega Kadjarja brez težav potegne iz kakšnega blata!
4WD pogon novega Kadjarja brez težav potegne iz kakšnega blata!

Motor je zgleden izdelek, ki dobro opravi z kar precej težkim avtomobilom. A se je potrebno zavedati, da je 130 francoskih konjičev (320牛米 navora) vseeno ravno tista mejna vrednost za še določeno mero zabavnosti. Kar koli manj v tem avtomobilu vsekakor pomeni 家庭, 分别 upokojenski paket. Zato priporočamo, da pri izberi vzamete motor iz vrha modelne palete.

130 konjev bo zahtevalo najmanj 6,5 litrov dizla100 公里/小时, a se boste dinamičnejši vozniki tej številki le stežka približali in bo ta vselej ostala med 7 in 8 litri. Ob izraziti mestni vožnji pa še kakšen liter več.

Bose Edition – paket, ki ga naredi še privlačnejšega


Renault Kadjar Bose® Edition, kakršnega smo imeli na testu se ponaša z žarometi Full LED Pure Vision, ohišji zunanjih ogledal v svetleče črni barvi, 19‘‘ platišči iz lahke litine Egeus, multimedijskim sistemom R-Link 2 z zaslonom na dotik ter s posebnim znakom Bose® na blatnikih in pragovi vrat s podpisom Bose®. V notranjosti je opazen poudarek detailih kot je volan v Nappa črnem usnju, kromirani dodatki v notranjosti, kromirana obroba zvočnikov v spodnjem delu vrat spredaj ter posebno oblazinjenje s svetlo sivo obrobo za dodaten pridih elegance. Za doplačilo lahko izberete tudi usnjeno oblazinjenje sedežev. Seveda ne moremo mimo pregovorne zvočne opreme Bose®, ki naj bi v Kadjarju skrbela za “迪斯科” občutke, a smo bili nad samim zvokom kar malce razočarani saj smo si od značke Bose obetali več.

Poda se mu rdeča barva, ki je v tej izvedbi za doplačilo!
Poda se mu rdeča barva, ki je v tej izvedbi za doplačilo!

Renault Kadjar v paketni preobleki Bose Edition in najmočnješim dizel pogonom z oznako DCI 130 4WD je praktično najdražji Kadjar in se njegova cena brez posebnih dodatkov (usnje, panorama) prične pri 28.900 evrov.

Malo ali veliko?! Za avto, ki si želi biti vsega malo in mu to tudi uspeva….. realno in mogoče celo zelo racionalno.

更多信息

更多信息:
雷诺.si 

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。