fbpx

Apple Watch Series 2 智能手表:与 iPhone 断绝关系

Pametna ura Apple Watch Series 2

除了新一代 iPhone 之外,苹果还推出了 Apple Watch Series 2 智能手表,这是近两年前推出的 Apple Watch 智能手表的继任者。在此期间,苹果成为全球第二畅销手表品牌!新一代智能手表内置了独立的GPS接收器,使得身体活动的测量独立于iPhone。苹果还推出了一款特别的 Apple Watch Nike+ 型号,与 Nike 一起推出,将为所有热爱运动的人们带来欢乐。此外,陶瓷版本也将于 2016 年 9 月 16 日上市。

Ne le iPhone 7, 也 智能手表 苹果手表系列 2, Apple Watch druge 几代人, odmeva. Na zapestju je nova generacije pametne ure videti povsem enako kot Apple Watch prve generacije – kvadratno ohišje in nešteto paščkov, med katerimi lahko izbirate. Izstopata keramično ohišje (poleg Apple Watch Edition, ure iz bele keramike, ki bo precej dražja in težja, bo na voljo tudi standardno 铝制外壳ohišje iz nerjavečega jekla) in poseben model Apple Watch Nike+. Seveda pa ne moremo enako trditi za dogajanje pod površjem, kjer se je spremenilo marsikaj. Na bolje, kakopak.

Pametna ura Apple Watch Series 2 prinaša številne izboljšave.
Pametna ura Apple Watch Series 2 prinaša številne izboljšave.

Ura je zdaj vodoodporna do 50 metrov globine (nosite jo lahko med tuširanjem ali plavanjem, podobno kot zapestnico Fitbit Flex 2), pohvali se lahko z lastno satelitsko navigacijo GPS, s čimer je presekala popkovino z iPhonom in se osvobodila, zanjo bo kmalu na voljo tudi priljubljena 手机游戏 Pokemon Go. Je 50 odstotkov hitrejša kot predhodnica, za kar se lahko zahvali novemu 2-jedrnemu čipu. Nov zaslon je dvakrat svetlejši (1000 nitov), izboljšani so senzorji za merjenje srčnega utripa in na zdravje fokusiran operacijski sistem watchOS 3, ki zdaj omogoča takojšnje odpiranje aplikacij. Močno je spremenjen tudi uporabniški vmesnik, ki nudi boljši pregled.

阅读更多: 这是新的 iPhone,iPhone 7!


Nova Applova pametna ura bo na voljo od 16. septembra 2016 dalje (Apple Watch Nike+ bo naprodaj v drugi polovici oktobra 2016), in sicer za od 369 ameriških dolarjev naprej, a le v 25 državah, med katerimi pa ni Slovenije. Za uro s keramičnim ohišjem bo treba odšteti najmanj 1.249 dolarjev. Barve? Zlata, rožnato zlata, srebrna, vesoljsko siva in črna.

更多信息

更多信息:
苹果公司

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。