Četrta različica modela Porsche Panamera 4 E-hybrid je postala električna. Porsche obljublja zgolj 2,5 litra porabe na 100 kilometrov in 50-kilometrski električni doseg.
Priključni hibrid Porsche Panamera 4 E-hybrid 他们开车 2,9-litrski bencinski V6 biturbo bencinski motor, 谁可以 330 KM (242 kW), in elektromotor s 136 KM (100 kW). Skupna sistemska moč znaša 462 KM (339 kW, 700 Nm navora), ki jo na vsa štiri kolesa prenaša 8-stopenjski dvosklopčni menjalnik PDK. Štirisedežni športni poslovnež lahko na elektriko (brez izpustov) tiho kot miška vozi 50公里 pri hitrosti 140 km/h. Največja učinkovitost avtomobila bo po besedah Porscheja dosežena v samodejnem voznem programu Hybrid Auto.
阅读更多: 新款保时捷 Panamera — 供高级管理人员和其他管理人员使用的豪华轿车
Zelena Panamera se ponaša z baterijo z zmogljivostjo 14,1 kilovatne ure, ki se napolni v 5,8 ure (s 7,2-kilovatnim polnilnikom), s hitrim polnilnikom pa čas poseka na 3,6 ure (s hitrim polnilnikom in 230-voltnim priključkom). Od 0 do 100 km/h porabi 4.6秒 ter se priganja do 278 公里/小时. Še bolj kot to navduši nizka poraba in izpusti CO2. Na 100 kilometrov naj bi porabil pičla 2,5 litra in v okolje spustil 56 gramov CO2 na kilometer。它有 空气悬架, ki skrbi za uravnoteženje udobnost in športnosti. V Slovenijo bodo ekološko ozaveščeno Panamero pripeljali 2017年4月, trgovci pa se bodo od nje ločili za 107 tisoč evrov.
Porsche Panamera 4 E-hybrid:
更多信息:
保时捷网站