未来,雷诺将凭借首款量产半挂卡车进军欧洲17年来主导的全球轻型商用车市场。但即便在此之前,一项名为“雷诺阿拉斯加”的研究已经问世,与其他即将推出的雷诺车型不同,该车型不会出现在法兰克福车展上,法兰克福车展上“仅”有一系列带有塔利斯曼的乘用车新产品。前额。
雷诺 和 študijo poltovornjaka Alaskan jasno nakazuje, da njegove visoke ambicije na področju gospodarskih vozil segajo dlje od lastnega vrtička, to je Evrope, kjer je že 17 let vodilna znamka lahkih gospodarskih vozil, kar namerava ostati. A ker v tem segmentu vozil kar tretjino prodaje predstavljajo poltovornjaki in ker želi svoj položaj izboljšati predvsem v svetovnem merilu je prvi pristen serijski poltovornjak– Renault Duster Oroch ne velja za pravega Renaulta, saj je to pravzaprav 达西亚除尘器, ki nima svetovnih ambicij in je ”obsojena” na južnoameriški trg- logična poteza v zasledovanju tega cilja.
Alaskan si deli ”arhitekturo” z Nissanom Navaro, enotonska mrcina bikaste postave pa je obuta v 21-palčna kolesa. Žene jo štirivaljni dizelski motor z dvema turbinskima polnilnikoma (tehnologija Twin Turbo mu zagotavlja navor in odzivnost že pri nizkih vrtljajih), ki si ga je sposodila pri kombiju Master, medtem ko je oblikovne elemente pobirala predvsem pri Renaultovih križancih.
阅读更多: 雷诺 Talisman – 拉古纳 (Laguna) 的继任者就在这里
Renault Alaskan se ponaša s svetilnimi diodami Full-LED, zanimiva izpušna aluminijasta cev pa je postavljena na sredino. V oči pa padejo tudi dodatki modre in rumene barve na platiščih, na zavornih čeljustih, ogledalih in prednji vlečni kljuki. Izraža odločnost in moč, velik logotip na maski pa daje vtis statusnega vozila. Tovorni prostor se ponaša s tremi vzdolžnimi žlebovi, da tovor ostane na svojem mestu. Kljub svojemu pedigreju pa Alaskan ni uporaben le za garaška dela, ampak tudi za potovanja po cestah, za športno rabo in pustolovščine. Tovorni prostor lahko tako namesto delovnega materiala napolni oprema za prostočasne dejavnosti kot so kolesa, kamp oprema, supi, ipd. Kljub temu, da gre za študijo, bo serijski model skorajda zrcalna slika Alaskana, vsaj kar se tiče mer. Na voljo bo z različnimi motorji, njegov status pa bo pick-up višjega razreda.
更多信息:
雷诺.si