fbpx

特斯拉汽车公司将放弃专利,因此不会有《谁杀死了电动汽车2》电影

通过放弃专利政策,电动汽车制造商特斯拉汽车公司将试图消除专利氛围,防止电动汽车的进步受到束缚。这是专利战争结束的开始吗?史蒂夫·乔布斯(Steve Jobs)可能会因为这个想法而在坟墓里翻身,而尼古拉·特斯拉(Nikola Tesla)在很长一段时间后睡得更安稳了。

Tesla Motors torej svoje patente za 电动汽车 ne bo več držal samo zase. Izvršni direktor podjetja 埃隆·马斯克 je namreč poudaril, da sodbo ne bodo preganjali nikogar, ki bo njihovo tehnologijo uporabil v dobri veri. Za to drzno potezo so se odločili, ker je industrija električnih avtomobilov v krču in si trenutno reže le 1% avtomobilskega trga. Čeprav so patenti ‘sveti gral’ proizvajalcev, pa Musk meni, da je sistem postal cokla inovacij, ki zavija avtomobilske mastodonte v vato, medtem ko manjšim podjetjem reže krila, zato želi s tem presekati patentni gordijski vozel. Tesla Motors ima pred sabo skupni višji cilj, to je krčenje števila vozil na naftne derivate, in ne lastnih interesov.

阅读更多: Tesla S 获得敞篷待遇

Zavoljo Tesle Motors ne bo več kislih obrazov med proizvajalci električnih vozil. 'Jesihar' se že dere: "Patenti za vse, patenti za vse!"
Zavoljo Tesle Motors ne bo več kislih obrazov med proizvajalci električnih vozil. ‘Jesihar’ se že dere: “Patenti za vse, patenti za vse!”

Nadeja si dvosmerni promet, torej vpogled v drobovje drugih, saj »Združeni smo močnejši, razdeljeni pademo.« Bojazen, da bi jih večji proizvajalci kopirali in bi si s tem skopali lasten grob, je zanje kot strah- votel, okrog ga pa nič ni. Patentna politika torej vse bolj zavzema defenzivno držo, saj sta tudi Twitter in Google kot Marilyn Monroe v filmu Sedem let skominov svetu pokazala, kaj se skriva pod ‘krilom’.

阅读更多: Arrinera hussarya – poljski superšportnik bo doživel serijsko proizvodnjo

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。