沃尔沃推出了礼宾服务,这意味着未来你将不再需要去加油站、服务站和洗车场。其他人会为你做这件事。它将在 300 辆 XC90 和 S90 车主身上进行测试。沃尔沃希望通过该服务成为沃尔沃随车管家移动平台的一部分,让车主的生活变得更轻松。
沃尔沃 obljublja, da se vam v prihodnosti ne bo več treba voziti na bencinsko črpalko, v avtopralnico in na servis. Vse to bo vključeno v novo 服务 concierge. Te bo pilotno deležno 300 lastnikov novih modelov XC90 in S90. Ti bodo uporabljali posebno aplikacijo, s pomočjo katere bodo vedno na tekočem, katere storitve concierge so na voljo v njihovi neposredni bližini. Naročili jih bodo lahko kar 通过智能手机. Naročilo bo nemudoma poslano pooblaščenemu ponudniku storitve, ki bo bodisi napolnil rezervoar za gorivo, opral vozilo ali opravil redni servisni pregled.
Cilj programa je še dodatno poenostaviti življenje Volvovih lastnikov. Raziskava je namreč pokazala, da bi si kar 75 odstotkov strank želelo uporabljati storitev polnjenja goriva, 56 odstotkov, da bi jim avto odpeljali na redni servis, 49 odstotkov pa bi želelo, da bi jim med delovnim časom avto prestavili na drugo lokacijo. S pomočjo povezljivih tehnologij in uporabniku prijaznih mobilnih aplikacij zato želijo ljudem poenostavljati življenja. Storite bo postala sestavni del mobilne platforme Volvo on Call.
Aplikacija zagotavlja tudi digitalni ključ za enkratno uporabo, ki bo poslan izbranemu ponudniku storitve. S pomočjo njega bo ta lahko odprl in odpeljal vozilo. Ko bo po opravljeni storitvi avtomobil zaklenil, bo veljavnost digitalnega ključa potekla.
阅读更多: 自动驾驶新里程碑——史上首次自动驾驶卡车成功送货
一套 concierge 这是 生物体, zato se bo v prihodnje širil. Po zaslugi prilagodljive platforme Volvo On Call bo namreč možno nove storitve na enostaven način dodajati v nabor paketa. Na ta način bo Volvo pozneje ponudil še več storitev, ki bodo lastnikom avtomobilov prihranile še precej več dragocenega časa. Ure, ki so jih prej porabili za dotakanje goriva, servis ipd., bodo lahko tako izkoristili na bolj koristen način.
Galerija – storitev concierge:
更多信息:
沃尔沃公司