يمكن أن يشكل العثور على مطعم جيد تحديًا حقيقيًا. على الرغم من وجود العديد من المنصات عبر الإنترنت اليوم التي تحتوي على تقييمات للمطاعم، إلا أنها للأسف ليست دقيقة دائمًا وبالتالي ليست مفيدة لنا دائمًا.
Obstaja pa kar nekaj subtilnih znakov, ki nam povedo, ali bomo jedli v dobri restavraciji, kjer jim je mar za goste in njihovo izkušnjo, kjer razumejo, zakaj je čistoča pomembna …
Preden naročite svoj prvi obrok v restavraciji, ki jo prvič obiščete, bodite pozorni na naslednje stvari!
1. Če vas ob prihodu v restavracijo nihče ne pozdravi, pojdite raje v drugo restavracijo
V dobrih restavracijah vas bo vedno nekdo sprejel, vas toplo pozdravil, vas pospremil do vaše mize. Zavedajo se namreč, kako pomemben je prvi vtis, ki ga gost dobi, ko vstopi v restavracijo. Če jim manjka ta ključna pozornost, jim verjetno manjka še kaj drugega.
2. Če v prvih petih minutah nihče ne pride k vaši mizi, se vam obeta slaba postrežba
Dober natakar se predstavi in vas vpraša, kaj bi spili, že nekaj minut po tem, ko ste se usedli. Če je res zelo zaposlen, vam mora vsaj reči “Takoj bom z vami.” Če te uvodne pozornosti ni, se gostje počutijo nezaželeni. Gost je vedno na prvem mestu!
3. Če je parkirišče umazano, je verjetno umazana tudi restavracija
Čistoča zunanjosti in okolice restavracije nam lahko veliko pove tudi o tem, kaj lahko pričakujemo v notranjosti. Če je na parkirišču veliko cigaretnih ogorkov, če iz smetnjakov štrlijo smeti, če so okna umazana itd., je več kot očitno, da vodstvu te restavracije čistoča ne pomeni kaj dosti.
4. Če so meniji v restavraciji umazani in poškodovani, ste morda slabo izbrali
Včasih so na menijih ostanki posušene pijače ali hrane, po dve strani sta zlepljeni skupaj, na platnicah so odtisi mastnih rok. To je rdeč alarm! Menije bi morali redno brisati in skrbeti, da so čisti in lepi. Čistoča je vedno na prvem mestu!
5. Umazani toaletni prostori so vsekakor pokazatelj, da v tej restavraciji ne razumejo, kako pomembna je izkušnja gosta
Čistoča toaletnih prostorov je alfa in omega. Tiste restavracije, ki razumejo, kako pomembni sta čistoča in izkušnja gosta, bodo skrbele, da bodo toalete vedno urejene, čiste in dišeče, da bosta vedno na voljo milo in toaletni papir. Če restavracija nič ne da na čistočo toaletnih prostorov, verjetno ni nič bolje s čistočo v kuhinji.
6. Če ste edini gostje v restavraciji, verjetno za to obstaja dober razlog
To velja zlasti, če ste v restavracijo prišli ob urah, ko bi morala biti polna, torej okrog časa za kosilo ali večerjo. Če torej pridete v restavracijo na dnevni meni kosila in ste tam le vi, raje pojdite kam drugam.
7. Če vam ne dovolijo, da se usedete, kamor želite, se verjetno ne prilagajajo potrebam svojih strank
Če vstopite v restavracijo, ki je skoraj prazna, a vam ne dovolijo, da se usedete, kamor želite, ker bi se lahko restavracija kmalu napolnila, raje odidite. Tukaj so očitno pomembnejši potencialni gostje, ne pa izkušnja gostov, ki so že v restavraciji.
8. Zavedajte se, da dobre ocene še ne pomenijo, da bo restavracija zares dobra
Predvsem ocene na spletu so lahko precej zavajajoče. Ne smete verjeti vsemu, kar piše na spletu. Tudi restavracije, ki so ocenjene s povprečno oceno, vas lahko presenetijo. Po drugi strani pa vas lahko zelo razočarajo restavracije z odličnimi ocenami.
9. Če je meni preobsežen in če restavracija ni specializirana za točno določeno hrano, raje razmislite o drugi
Niti en sam chef ne more biti ekspert v vsem. Po navadi lahko zares obvlada pripravo ene ali dveh vrst jedi. Zato pa so restavracije specializirane za točno določeno vrsto hrane: morsko, italijansko, azijsko, mesno itd. Če ste si torej zaželeli dober steak, pojdite v restavracijo, ki je specializirana za pripravo mesa in ne na primer v picerijo.