شاركت دراجة KTM X-Bow GT4 في العديد من سباقات الدراجات النارية منذ عام ٢٠١٥، وخضعت لمزيد من التحسينات استعدادًا لموسم ٢٠١٨ القادم. تعاونت KTM مع شركة Reiter Engineering لإجراء عملية تجديد شاملة لدراجة X-Bow، مع التركيز بشكل رئيسي على تقليل استهلاكها للوقود بشكل ملحوظ.
في Reiter Engineeringu so prepričani, da noben avtomobil ni hitrejši in cenejši kot X-Bow GT4 v zahtevnem vzdržljivostnem tekmovanju VLN. Kljub dobremu razmerju med ceno in kakovostjo si želijo to razmerje še izboljšati. Medtem ko ima nekaj več kot 60 drugih tekmovalnih avtomobilov vgrajene menjalnike, ki zdržijo okoli 5000 kilometrov, bo imel novi X-Bow menjalnik, ki bo zmožen zdržati 10.000 prevoženih kilometrov ob prenašanju kar 700 نيوتن متر من عزم الدوران.
Inženirji so nadgradili več komponent podvozja, s tem pa podaljšali življenjsko dobo delov na približno 20.000 prevoženih kilometrov. Naredili so celo izračun, po katerem za kilometer tekmovanja porabijo 3,9 evra. Izboljšali so tudi računalniški nadzor motorja, varovalke in še mnoge druge komponente. X-Bow GT4 ima le 999 kilogramov ويقودها 2-litrski Audijev motor TFSIالتي لديها 360 حصان. Cena brez davka je 152.360 evrov, do pomladi pa nameravajo izdelati 15 primerkov tega vztrajnostnega športnika. Če si ga želite, le pohitite z nakupom, saj je proizvodnja do februarja že razprodana.
اقرأ أكثر: AZNOM SERPAS: FUTURISTIČNA ALUMINIJASTA KAČA
Galerija slik: 2018 KTM X-Bow GT4
معلومات اكثر:
reiter-engineering.com