نعلم جميعًا أنه لا ينبغي عليك أبدًا الحكم على الكتاب من غلافه، ولكن لسوء الحظ ليس هذا هو الحال دائمًا. يتم الحكم على البشر باستمرار من خلال مظهرنا، بما في ذلك الملابس والإكسسوارات التي نرتديها. وهكذا أظهرت إحدى الدراسات أن ارتداء قطعة واحدة من الملابس يمكن أن يعطي الانطباع بأن الرجال الذين يرتدونها معرضون للخيانة، حتى لو لم يخونوا شريكتهم مطلقًا (بعد).
Moškim, ki nosijo ekstravagantne modne znamke z velikimi luksuznimi logotipi, ženske zaupajo manj, je pokazala يذاكر univerze v Michiganu.
Raziskava je namreč poskusila odkriti, kako ženske doživljajo moška oblačila. Eden izmed raziskovalcev, dr. Daniel Kruger, psiholog z univerze v Michiganu, je imel 376 udeležencev, ki so ocenjevali moške, ki so nosili polo majice رالف لورين z velikim ali malim logotipom. Ocenjevali so jih po naslednjih dejavnikih: “pogosto spogledovanje”, “zavestno osvajanje tujega partnerja”, “dobra skrb za otroke” in “največ sredstev namenijo preživljanju družine”.
Udeleženci so menili, da so moški, ki nosijo velike luksuzne logotipe, bolj promiskuitetni in imajo večjo verjetnost, da bodo varali. Dejansko so bili po raziskavi ti moški ocenjeni z “nižjim zanimanjem za dolgoročno romantično zvezo” و “večjim zanimanjem za prijateljevanje s koristmi”. Prav tako veljajo za manj zanesljive, ko ali če postanejo starši. Kruger je prvotno domneval, da bodo luksuzni logotipi ženskam privlačnejši, ker bi jih lahko šteli za znak bogastva in moči, dve lastnosti, pomembni za razmnoževanje in gradnjo družine. Vendar je Kruger dejansko ugotovil, da ženske moške, ki nosijo te vrste majic in puloverjev, vidijo kot ljudi, ki vlagajo več v spolnost kot v starševstvo.
عرض هذا المنشور على Instagram
Manjši luksuzni logotipi naj bi moške naredili zanesljivejše
Študija se je osredotočila na blagovno znamko Ralph Lauren in njene znane polo majice s kultnim mini logotipom in majice z večjo različico logotipa. Kruger je tako udeležence v moški študiji vprašal, ali bi raje nosili velike ali majhne logotipe v vrsti različnih scenarijev. Anketiranci so povedali, da je bolj verjetno, da bodo nosili majice z manjšim logotipom, ko se prvič udeležijo razgovora za službo ali se sestanejo s starši partnerke. Toda v situacijah, ko bodo vzpostavljali družbeno prevlado – na primer z vodenjem ekipe ali s privabljanjem potencialne partnerke – pa bodo bolj verjetno nosili majice z velikim logotipom.
Ženske, ki so sodelovale v študiji, nad rezultati niso bile presenečene in so se strinjale.
عرض هذا المنشور على Instagram