fbpx
Foto: Mei Ling Mirow/Unsplash

Raziskava trdi, da so moški, ki nosijo takšna oblačila, nagnjeni k varanju

Vsi vemo, da knjige nikoli ne bi smeli ocenjevati po platnicah, žal pa to ne drži vedno. Ljudje se nenehno presojamo po videzu, vključno z oblačili in dodatki, ki jih nosimo. Ena študija je tako pokazala, da lahko nošenje enega kosa oblačila daje vtis, da so moški, ki ga nosijo, nagnjeni k varanju, četudi svoje partnerke (še) nikoli niso prevarali.

Moškim, ki nosijo ekstravagantne modne znamke z velikimi luksuznimi logotipi, ženske zaupajo manj, je pokazala študija univerze v Michiganu.

Raziskava je namreč poskusila odkriti, kako ženske doživljajo moška oblačila. Eden izmed raziskovalcev, dr. Daniel Kruger, psiholog z univerze v Michiganu, je imel 376 udeležencev, ki so ocenjevali moške, ki so nosili polo majice Ralph Lauren z velikim ali malim logotipom. Ocenjevali so jih po naslednjih dejavnikih: “pogosto spogledovanje”, “zavestno osvajanje tujega partnerja”, “dobra skrb za otroke” in “največ sredstev namenijo preživljanju družine”.

Udeleženci so menili, da so moški, ki nosijo velike luksuzne logotipe, bolj promiskuitetni in imajo večjo verjetnost, da bodo varali. Dejansko so bili po raziskavi ti moški ocenjeni z “nižjim zanimanjem za dolgoročno romantično zvezo” in “večjim zanimanjem za prijateljevanje s koristmi”. Prav tako veljajo za manj zanesljive, ko ali če postanejo starši. Kruger je prvotno domneval, da bodo luksuzni logotipi ženskam privlačnejši, ker bi jih lahko šteli za znak bogastva in moči, dve lastnosti, pomembni za razmnoževanje in gradnjo družine. Vendar je Kruger dejansko ugotovil, da ženske moške, ki nosijo te vrste majic in puloverjev, vidijo kot ljudi, ki vlagajo več v spolnost kot v starševstvo.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Polo Ralph Lauren (@poloralphlauren)

Manjši luksuzni logotipi naj bi moške naredili zanesljivejše

Študija se je osredotočila na blagovno znamko Ralph Lauren in njene znane polo majice s kultnim mini logotipom in majice z večjo različico logotipa. Kruger je tako udeležence v moški študiji vprašal, ali bi raje nosili velike ali majhne logotipe v vrsti različnih scenarijev. Anketiranci so povedali, da je bolj verjetno, da bodo nosili majice z manjšim logotipom, ko se prvič udeležijo razgovora za službo ali se sestanejo s starši partnerke. Toda v situacijah, ko bodo vzpostavljali družbeno prevlado – na primer z vodenjem ekipe ali s privabljanjem potencialne partnerke – pa bodo bolj verjetno nosili majice z velikim logotipom.

Ženske, ki so sodelovale v študiji, nad rezultati niso bile presenečene in so se strinjale.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Polo Ralph Lauren (@poloralphlauren)

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.