بعد أقل من مائتي عام بقليل، عندما تم تصميم أول دراجات قطبية قديمة، تسمى بيني فارثينغ، اهتم مهندس معماري سويدي في العام الماضي بتناسخ هذه الدراجة الشهيرة والمثيرة للاهتمام.
Medtem ko so pred skoraj dvesto leti izdelovali ogromna sprednja دراجات za vse bolj priljubljena prevozna sredstva, se mnogi nostalgiki zdaj vračajo k njihovi reinkarnaciji. Navsezadnje je zgodovina za mnoge oblikovalce, arhitekte, filmarje in fotografe neznansko privlačna. Zakaj se torej ne bi malce poigrali z domišljijo in odkolesarili v preteklost?
Na to je pomislil tudi švedski arhitekt Per-Olof Kippel, ki je ponovno oživel kolesa stare šole z ogromnim sprednjim in manjšim zadnjim بالدراجة. Spomnimo se jih morda iz učbenikov za zgodovino ali z muzejskih razstav, žal pa je kolo stare šole v vsakdanjem življenju potonilo v pozabo s prihodom in vseprisotnostjo konvencionalnih عجلات.
Pri ročno izdelanih Kippelovih reinkarniranih kolesih stare šole so gonilnik in pedala neposredno povezani s sprednjim, večjim بالدراجة, s čimer lahko pri vožnji dosežemo največjo možno hitrost. Toda pozor – večje, kot je دراجة هوائية, večja je tudi naša hitrost!
Tukaj si oglejte še druga trendi kolesa za sodobne mestne vožnje!
Okvir دراجات je izdelan iz enotne cevi, ki povezuje krmilo, nameščeno na sprednje دراجة هوائية in zadnji del – manjše, toda vodilno دراجة هوائية. Kolo stare šole, za katerega je arhitekt skrbno načrtoval vse dele in komponente, sestoji iz kakovostnega nerjavečega jekla, klasičnega usnjenega sedeža ter spoliranega pesta in pedal. Dobimo ga v velikosti 1,2 in 1,3 metra, lahko pa ga še nekoliko prilagodimo tako, da spremenimo dolžino gonilke.