新しい車を購入する場合、またはもう少し詳しい情報が必要な場合は、この記事が最適です。新しい車の購入を考えるときに、電気自動車のオプションも考慮する人がますます増えています。そして、これまで電気自動車についての情報はあまり多くなかったので、電気自動車を購入するためのこれらの 10 の理由は、あなたがまだ抱いているかもしれない疑問を払拭するでしょう。
Pogosto se pritožujemo, kako je スロベニア majhna država in kako nas je zelo malo. V smislu električne energije pa smo prav zaradi tega idealna država, saj smo s to energijo precej samozadostni. Majhne razdalje, ki jih Slovenci prevozimo dnevno, so povsem v okviru zmogljivosti 電気自動車. Z novimi generacijami in večjimi zmogljivostmi baterij tako tudi izlet na obalo in nazaj ni več ovira, treba je le načrtovati postanek ali dva za kavo. Dejstvo je, da je prisotnost električnih avtomobilov na slovenskih cestah v porastu, mi pa vam bomo zdaj našteli razloge, zakaj je temu tako.
1. Električna energija je cenejši pogonski derivat, kot je bencin.
Po domače povedano, z elektriko boste na 100 prevoženih kilometrov zapravili 以下, kot če bi isto razdaljo prevozili z motorjem na notranje zgorevanje. Vzemimo za primer varčno električno vožnjo, kjer porabimo 15kWh za 100 prevoženih kilometrov, in jo primerjajmo z varčno vožnjo z bencinskim motorjem, kjer porabimo 5 litrov goriva za prevoženih 100 kilometrov. V prvem primeru je strošek okoli 1,5 evra, kjer je cena odvisna od ponudnika električne energije. Bencin vas bo prišel 1,244 evra na liter, kar pomeni, da za pot, dolgo 100 kilometrov, porabite 6,22 evra. Že tak preprost in zelo osnoven izračun nam pokaže, da je pogon na električno energijo bistveno cenejši.
続きを読む: NAJBOLJŠI ELEKTRIČNI AVTOMOBILI 2017
2. Cena električnih avtomobilov se znižuje.
Ob prihodu prvih električnih avtomobilov na trg se je o njih pretežno le sanjalo, saj so bili dragi in v tistem času še premalo avtonomni. V primerjavi s tistimi cenami so današnje precej より低い と bolj dostopne. Zahvala gre seveda napredku tehnologije, večji konkurenci, nižji ceni izdelave baterij in boljšemu poznavanju te nove tehnologije. In ko se pojavi tako imenovani “フェイスリフト” ali povsem nova generacija določenega modela, se cena navadno ne zniža, a je pri tem treba upoštevati, da so baterije novejše in imajo zagotovo boljšo avtonomijo kot predhodnik. V teoriji je tako nova generacija cenejša, saj z njo prevozite več in porabite manj dragocenega časa za polnjenje avtomobila. In vsem dobro poznana テスラS? Večina meni, da gre za izredno drag avtomobil, ki si ga lahko privoščijo samo premožnejši. A ni povsem tako, cena se namreč ne razlikuje veliko od tiste, ki jo nosijo dobro opremljeni BMW serije 5, Audijev A6 ali Mercedes-Benz razreda E. Odličen dokaz je BMW i3, ki ga lahko v akcijski ceni dobite bogato opremljenega le za 29.990 evrov. To pa je vsekakor izjemna cena za tovrstno vozilo z modro značko na nosu.
3. Subvencije so še vedno na voljo.
S pridobitvijo subvencije od državnega Eko sklada postane nakup električnega avtomobila izdatno 安い. V nekaterih primerih vam Eko sklad povrne tudi do 7,500ユーロ, za kar je potrebne le nekaj malega več birokracije. Za primer vzemimo BMW i3. Redna cena znaša 37.490 evrov, po pridobljeni subvencija pa se ta zniža na 29.990 evrov.
4. Manj vzdrževanja
Elektromotor predstavlja preizkušeno tehnologijo, ki je z nami že desetletja in je praktično izpopolnjena do maksimuma in tako še kako zanesljiva. Poleg tega ima avtomobil na notranje zgorevanje desetkrat več premikajočih se delov, kot jih boste našli pri električnem avtomobilu. Pri električnem avtomobilu lahko tako odmislite motor, menjalnik, vžigalne svečke, ventile, tank za gorivo, izpušni sistem, sklopko, filter trdnih delcev in še in še. In to še ni vse, ker električni avtomobili z regenerativnim zaviranjem ustvarjajo energijo, je treba manj pritiskati na zavoro, kar pomeni, da imajo zavorne ploščice 長寿命.
5. Preprostejši pogon kot pri hibridnih avtomobilih
Električni avtomobili so zagotovo preprostejši v smislu kompleksnosti sistema in pogona, če jih primerjamo s hibridnimi avtomobili. Vse, kar smo omenili v prejšnji točki, za hibride ne velja, saj se je še vedno treba ukvarjati s klasičnim motorjem in vsemi njegovimi premikajočimi se deli. Drži, da imajo hibridi dobro ceno pri nadaljnji prodaji, a drži tudi, da jih bodo električna vozila prej ali slej premagala in jih poslala v zgodovinske učbenike.
6. Infrastruktura je v porastu.
Skorajda ne mine dan, da se nekje ne odpre nova polnilnica, namenjena električnim avtomobilom. Avtocestni križ v Sloveniji je že zelo dobro podprt, obstoječim polnilnicam pa se pridružujejo vedno nove in nove na različnih lokacijah. Zagotovo ste že sami opazili, da je tudi vedno več parkirnih mest rezerviranih prav za električne avtomobile. To prinaša dve prednosti, v nekaterih primerih so ta parkirna mesta 無料, v nekaterih primerih pa ponujajo celo brezplačno polnjenje vašega avtomobila. Parkirno mesto prav pred vhodom v trgovinski center, kjer si lahko avtomobil še brezplačno napolnite? Sliši se zelo mamljivo, mar ne?
7. Če imate na strehi sončne celice, se boste vozili zastonj.
Obračuni, prodaja in nakup električne energije se stalno spreminjajo. Če je bilo še pred nekaj leti tako, da je bilo mogoče z viškom pridelane električne energije še zaslužiti, temu zdaj ni več tako. V kolikor ste skozi leto pridelali več električne energije, kot pa ste je porabili, ta energija ni več plačana, imate pa praktično celo leto zastonj elektriko. In če imate višek električne energije, si omislite še električni avtomobil in tako boste še tega polnili povsem 無料で.
8. Zmanjševanje toplogrednih plinov
O tej temi ste zagotovo slišali že veliko razprav, zato bomo na tem mestu zelo kratki. Električni avtomobili ne proizvajajo nobenih človeku nevarnih izpustov, ob upoštevanju, da gre za električno energijo, ki smo jo pridobili iz obnovljivih virov、 そのような 風, 太陽 と 水. Energija, pridobljena iz termo- in njim podobnih elektrarn, ni povsem čista, a če pogledamo širše, so avtomobili na notranje zgorevanje zagotovo večji onesnaževalci zraka kot elektrarne.
Če pogledamo izven okvirjev izpustov in se osredotočimo še na ostale elemente ekologije pri proizvodni avtomobilov, je zelo zanimiv primer BMW i3, ki zagovarja trajnost skozi celo življenjsko obdobje. Zasnova avtomobila poteka v tovarni v Leipzigu, kjer se energija proizvaja s pomočjo štirih vetrnic, poleg tega uporabljajo napredne in trajnostne tehnike za proizvodnjo (uporaba vode, zmanjševanje strupenih snovi v barvanju in odpadni vodi). Vozilo je izdelano iz recikliranih PET stekleničk, usnje, s katerim je opremljena notranjost avtomobila, pa je narejeno iz evkaliptusa. Poleg tega imajo baterije vozila tudi po odsluženosti svoj namen, in sicer kot hramba energije sončnih celic v hišah.
9. Čistejši zrak
Ne samo toplogredni plini, avtomobili na notranje izgorevanje v zrak izpuščajo še marsikateri drug škodljiv plin ali strup. To pri ljudeh povzroča takšne in drugačne zdravstvene težave, kar ima na koncu vpliv celo na ekonomijo, predvsem zaradi izgube delavnih ur. Prav vsi si zaslužimo čist zrak in čisto naravno okolje v katerem živimo. Električni avtomobili so tako zagotovo pravi korak do rešitve tega problema.
10. Električna energija je zagotovljena energija
Za dobavo električne energije ne potrebujete naftovoda skozi puščavo ali naftne ploščadi sredi razburkanega morja. Ne potrebujete ogromnih tankerjev in velikih cestnih cistern. Vse, kar potrebujete, je nekaj kablov in električno vtičnico. V primeru električne energije iz obnovljivih virov je ta praktično neomejena, saj bo sonce sijalo še tisočletja, veter pa bo tudi še naprej pihal. In napredovala bo tudi tehnologija, tako da bo pridobivanje energije iz obnovljivih virov vedno bolj preprosto, kar pa je še pomembneje, še bolj učinkovito.
Prepričani smo, da vam je to poletno branje dalo misliti, da se električnih avtomobilov le ni treba tako bati. Res, da zahtevajo malce več načrtovanja, ko se odpravite na daljšo pot in ob tem morda izgubite kak živec več. A nič za to, v prihodnje bodo električni avtomobili vedno bolj učinkoviti in tako povzročali vedno manj skrbi. Tako boste lahko tudi na poti na počitnice brezskrbno uživali, ne bo pa se vam treba iti družabne igrice, pri kateri je zmagovalec tisti, ki prvi najde polnilno postajo.
Vas zanima konkretni izračun za novega BMW i3?
Vožnja z električnim vozilom je do trikrat cenejša v primerjavi z bencinskim avtomobilom. Pri vozilu s porabo sedem litrov bencina na sto prevoženih kilometrov vas bo vožnja stala 25 evrov oziroma približno trikrat več kot z električnim avtomobilom. Izračuni, ki vključujejo še stroške vzdrževanje govorijo še bolj v prid električnim vozilom. Pri BMW i3 imate servis do 100.000 prevoženih kilometrov ali 5 let celo vključen (BMW Service Inclusive 100.000 km ali 5 let je vključen v ceno ponudbe).
BMW seveda ponuja tudi domače polnilne postaje BMW i Wallbox, ki omogočajo, da svoj BMW i polnite kar v domači garaži tudi z načinom hitrega polnjenja. BMW i Wallbox je na voljo v treh različicah in ga kupci lahko dobijo pri trgovcih BMW.
詳しくは:
BMW.si