メディア、広報、IT、音楽、ビジネス、イノベーションなど、さまざまな分野や業界から国内外の著名人が集結し、地域最大のカンファレンスであるウィークエンド・メディア・フェスティバルのエキサイティングな雰囲気を再び盛り上げます。こうして、ロヴィニの古いタバコ工場の敷地内で、#SAMOPRIDIというスローガンの下、9月22日から25日まで開催される記念Weekend.15には、とりわけ、国際安全保障の最大の専門家であるヨッシ・メルマン、経済専門家のヴク・ヴコビッチ、そして最年少のTEDが招待される。講演者はガダジャ・ワリ氏。
Ustvarjalno, oglaševalsko in medijsko druženje skozi več kot 35 predavanj, razprav in panelov bo radovednim obiskovalcem ponudilo nove izkušnje in znanja, predvsem po zaslugi izjemnih karier in dosežkov letošnjih predavateljev. Kakšne skrivnosti skriva temačni svet vohunjenja in kaj pomeni skrb za mednarodno varnost, najbolje ve cenjeni izraelski novinar in publicist ヨッシ・メルマン, ki se bo z Igorjem Alborghettijem, odgovornim urednikom revije tednika Express pogovarjal v intervjuju z naslovom »Kaj se lahko naučimo od Mossada?« in s tem odprl Weekend program.
Aktualnih gospodarskih trendov se bodo dotaknili ヴク・ヴコビッチ, ki bo spregovoril o vroči jeseni in recesiji, ki nas čaka leta 2023, zakaj WEB 3.0 velja za digitalno prelomnico pa bo povedal Filip Dragoslavić, soustanovitelj Solrise, blockchain podjetja. Sodelovala bosta tudi Nikola Škorić, direktor podjetja ElectroCoin, katerega poslanstvo je preprost, hiter in zakonit nakup in prodaja kriptovalut, ter Ida Pandur, generalna direktorica NEAR Balkans Hub.
Pod okriljem Weekenda tudi letos poteka festival Golden Drum (Zlati boben), ki nagrajuje najboljše ideje, najuspešnejše kreativne ekipe in spretne posameznike, ki so učinkovito uresničili inovativne ideje in s tem pustili pečat v oglaševalski industriji, letošnja glavna tema festivala pa je Rebuilding Connection (Obnova povezave). Ob tej priložnosti bo občinstvo imelo priložnost spoznati Ghado Wali, najmlajšo TED govorko, ki zastopa regijo MENA (države Bližnjega vzhoda, severne Afrike in okrog nje), in prvo arabsko oblikovalko, ki je govorila na sedežu Unesca v Parizu. V Rovinju bosta nastopila tudi ファビオ・ザイドル, direktor globalnega kreativnega razvoja pri Meti, odgovoren za svetovne kampanje za prestižne znamke, kot so Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger in Quest, ter Jason Romeyko, globalni izvršni kreativni direktor in poslovni partner podjetja Serviceplan International, ki je bilo razglašeno za neodvisno mrežo leta v Cannesu 2022.