SOF 2017 (スロベニア広告フェスティバル) が 4 月 6 日から 7 日までケンピンスキー パレス ポルトロスで再び開催されます。 「広告におけるヒューマンファクター」をメインテーマとするフェスティバルのプログラム部分では、参加者にマーケティングとコミュニケーション、そしてより広範なマーケティング専門職についての新たな視点をもたらすでしょう。何年も前まで、広告は名誉ある職業であり、場合によっては大衆文化の一部であると考えられていましたが、現在では数え切れないほどの課題に直面しています。多面的な広告プロセスにおいて人的要素がいかに重要であるかを理解していなければ、たとえ良いアイデアであっても、数え切れないほどの点で失敗する可能性があります。 SOF 2017 では、職業の知名度を高め、それにふさわしい重要性を与えることを目的として、自己吟味と個人の役割の理解に焦点を当てます。
SOF 2017 bo tudi letos obiskovalcem osrednjega in najpomembnejšega dogodka slovenske komunikacijske stroke vlival novega optimizma in navdiha, saj lahko tudi letos pričakujemo širok nabor domačih in mednarodnih govorcev. Veliki oder bo gostil zvezde, kot so Gregory Roekens, ki se pri Grey Europe ukvarja z razvojem tehnologij, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo. Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels, bo na podlagi svojih 20-letnih izkušenj udeležence vodil skozi praktične nasvete za boljše kreativne rezultate. Trike industrije bo iz svojega kreativnega rokava stresel tudi Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa, ki je delal za nekatere izmed najbolj znanih blagovnih znamk in agencij po vsem svetu. Na oder bodo stopili tudi Luka Bajs, starejši tekstopisec, Grey Ljubljana, dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Žiga Drofenik, upravljavec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, Cene Grčar, odvetnik, Pro Plus in podpredsednik nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Ivona Janjić, direktorica maloprodaje, Agrokor Group, mag. Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, dr. Marko Milosavljević, izredni profesor, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, izr. prof. dr. Andraž Teršek, univerzitetni učitelj, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem v Kopru, Peter Zabret, tekstopisec, Pristop, Gregor Žakelj, ustanovitelj in umetniški direktor, VBG in številni drugi.
続きを読む: コンサート: 2Cellos - リュブリャナは 2017 年に壮大なスペクタクルを目撃します
Devetčlanski žiriji, ki bo nagradila najboljša dela slovenske oglaševalske industrije, bo predsedoval Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli z več kot 20-letnimi izkušnjami v oglaševanju.
詳しくは:
ソフシ