今年の SOF はこれまでとは異なりますが、新たな推進力と創造的なエネルギーに満ちたものになります。スロベニアで最も重要なクリエイティブコミュニケーションのフェスティバルは、9 月 10 日にリトストロイスカ セスタ 56 に皆さんを招待します。興味深いコンテンツと待ち望んでいた交流に満ちたフェスティバルの日です。距離はありますが、必要に応じてマスクを着用しての参加となります。
Rdeča nit letošnjega SOF-a, Komunikacija dodaja vrednost, je še bolj aktualna kot kadarkoli prej.V (post)koronskem času se sprašujemo, kako bo naš posel čim bolj uspešno (pre)živel krizo, ključna skrivnost pa je prav v jasni in osredotočeni komunikaciji z vsemi našimi deležniki. Le komunikacija je namreč tista, ki nas povezuje in poglablja naše osebne in poslovne odnose.
29. SOF bo gostil 25 izjemnih domačih in mednarodnih govorcev in sogovornikov. Na festivalskem odru bo med drugimi moč videti Marka Adamsa, višjega podpredsednika in vodjo inovacij pri VICE Media, ki nam bo svetoval, kako lahko v digitalnem orkanu ohranimo prisebnost. Prisluhnili bomo lahko tudi Zmagu Sagadinu, najuspešnejšemu slovenskemu in priznanemu evropskemu košarkarskemu trenerju, ki nam bo v pogovoru z novinarjem Sašo Jerkovićem razkril nevidne niti timskega duha. Posebna pozornost bo med drugim namenjena Ičigaju slovenskih stoletnikov, podjetjem, ki zaznamujejo uspešno poslovno pot že več kot častitljivih 100 let in so tako na lastni koži doživela in preživela že kar nekaj svetovnih kriz.
Po pestrem dnevu predavanj bodo, na varni, a prijetni distanci, za sprostitev poskrbeli Prismojeni profesorji bluesa; Zlata noč, zaključna prireditev s podelitvijo nagrad, pa bo razkrila prejemnike prestižnih srebrnih, zlatih in velikih nagrad SOF v tekmovalnih sekcijah KAJ in ZAKAJ. Razglašen bo zmagovalni dvojec natečaja Mladih kreativcev, ki bo v naslednjem letu odpotoval na festival Cannes Lions ter se v konkurenci celega sveta boril na tekmovanju Young Lions. Podeljeni bosta prestižni nagradi za Oglaševalsko osebnost in Oglaševalca leta 2019. Vrhunec večera pa bo razglasitev Znamke leta 2020, Agencije leta 2020 in nagrade SOF SOF-a.
SOF 2020 bo (potencialno) tudi najudobnejši SOF doslej. Prvič se ga bo namreč mogoče v celoti udeležiti prek spleta kar iz udobja domačega ali službenega kavča, udeleženci pa si bodo lahko vsebine lahko ogledali še 10 dni po festivalu.