29. Slovenski oglaševalski festival 10. septembra v Ljubljani

Letošnji SOF bo drugačen kot do sedaj, vendar z novim zagonom in poln kreativne energije. Najpomembnejši festival kreativnih komunikacij v Sloveniji tokrat vabi 10. septembra na Litostrojsko cesto 56 na festivalski dan poln zanimivih vsebin in tako pogrešanega druženja, pa čeprav na distanci in, kjer je potrebno, z nadeto masko.

Rdeča nit letošnjega SOF-a, Komunikacija dodaja vrednost, je še bolj aktualna kot kadarkoli prej.V (post)koronskem času se sprašujemo, kako bo naš posel čim bolj uspešno (pre)živel krizo, ključna skrivnost pa je prav v jasni in osredotočeni komunikaciji z vsemi našimi deležniki. Le komunikacija je namreč tista, ki nas povezuje in poglablja naše osebne in poslovne odnose.

29. SOF bo gostil 25 izjemnih domačih in mednarodnih govorcev in sogovornikov. Na festivalskem odru bo med drugimi moč videti Marka Adamsa, višjega podpredsednika in vodjo inovacij pri VICE Media, ki nam bo svetoval, kako lahko v digitalnem orkanu ohranimo prisebnost. Prisluhnili bomo lahko tudi Zmagu Sagadinu, najuspešnejšemu slovenskemu in priznanemu evropskemu košarkarskemu trenerju, ki nam bo v pogovoru z novinarjem Sašo Jerkovićem razkril nevidne niti timskega duha. Posebna pozornost bo med drugim namenjena Ičigaju slovenskih stoletnikov, podjetjem, ki zaznamujejo uspešno poslovno pot že več kot častitljivih 100 let in so tako na lastni koži doživela in preživela že kar nekaj svetovnih kriz.

Po pestrem dnevu predavanj bodo, na varni, a prijetni distanci, za sprostitev poskrbeli Prismojeni profesorji bluesa; Zlata noč, zaključna prireditev s podelitvijo nagrad, pa bo razkrila prejemnike prestižnih srebrnih, zlatih in velikih nagrad SOF v tekmovalnih sekcijah KAJ in ZAKAJ. Razglašen bo zmagovalni dvojec natečaja Mladih kreativcev, ki bo v naslednjem letu odpotoval na festival Cannes Lions ter se v konkurenci celega sveta boril na tekmovanju Young Lions. Podeljeni bosta prestižni nagradi za Oglaševalsko osebnost in Oglaševalca leta 2019. Vrhunec večera pa bo razglasitev Znamke leta 2020, Agencije leta 2020 in nagrade SOF SOF-a.

SOF 2020 bo (potencialno) tudi najudobnejši SOF doslej. Prvič se ga bo namreč mogoče v celoti udeležiti prek spleta kar iz udobja domačega ali službenega kavča, udeleženci pa si bodo lahko vsebine lahko ogledali še 10 dni po festivalu.

Dodatne Informacije

sof.si

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Festival Indigo 2020: “Zdaj je prepozno”