パートナーと一緒に働くことが夢である人もいれば、そのようなキャリアパスを考えると、衝突や関係の破綻さえも恐れるという人もいます。いずれにせよ、ジョイントベンチャーや同様の仕事上のコラボレーションは、最も簡単な決断ではありませんが、それがあなたをさらに結びつけ、個人レベルとキャリアレベルの両方であなたを成功に導く可能性は十分にあります。
Za vas smo pripravili 5 nasvetov, kako ohraniti srečno zvezo, če delate skupaj s partnerjem.
1. Ne pozabite, da sta s partnerjem ekipa
Ko na nekem projektu delamo skupaj s 同僚, ki smo jih spoznali v službenem okolju, nam ni težko obdržati določene ravni spoštljivosti– tudi takrat, ko se z njimi ne strinjamo. Ko pa delamo skupaj s パートナー, se lahko zgodi, da se te meje nekoliko zabrišejo in še prehitro svoje 不満 また nestrinjanje izrazimo na napačen način.
Zato je pomembno, da ne pozabita, da sta チーム, ki dela za skupne cilje. In le-te bosta težko dosegla z 非難する, žaljivkami と nespoštljivim izražanjem razočaranja. Namesto tega se potrudita, da bosta drug drugega spodbujala in si v misli vnašala モチベーション in zagon ter drug drugega- če bo treba- prosila za pomoč.
2. Imejte v mislih, da se boste včasih morali prilagoditi
V “običajni” službi se včasih zgodi, da se moramo odpovedati svojim načrtom, da nam delo vzame より多くの時間, kot smo pričakovali, da se moramo poslužiti metod, ki nam niso najbolj pri srcu… To takrat sprejmemo kot 必要悪 in s svojim delom nadaljujemo.
Kaj pa, ko delamo s partnerjem? Takrat so stvari nekoliko drugačne: ko pride do podobnih ovir, svoje nezadovoljstvo običajno izrazimo bolj direktno, kot bi to storili s šefom, s katerim imamo le profesionalni odnos. Takrat lahko pride do 問題– ne le na področju kariere, pač pa tudi pri vajini zvezi. Zato je pomembno, da imate v mislih, da je 適応 pač nekaj, kar boste morali 受け入れるために v vsaki službi- tudi če delate s partnerjem. Nobenega razloga ni, da bi zaradi tega jamrali ali nad službo celo あきらめました– 妥協 lahko namesto tega izkoristite za možnost, da izboljšate vajin odnos.
3. Jasno določita, kako si bosta delo razdelila
V “običajni” službi je po navadi prva stvar, ki jo prejmemo, seznam naših odgovornosti in dolžnosti– brez tega namreč ne moremo vedeti, kaj naše delo pravzaprav obsega. Ko delamo skupaj s partnerjem, se lahko zgodi, da na ta povsem osnovni del 忘れましょう, kar lahko povzroči kopico nesporazumov, včasih pa nam celo prepreči, da bi delo dokončali pravočasno.
Prav zato je nujno, da s partnerjem pred začetkom vsakega projekta jasno določita, za kaj bo vsak od vaju odgovoren in česa se mora lotiti. Če vajina služba vključuje tudi 同僚, je pomembno še določiti, kako bodo potekali 人間関係 med vami in kateremu od vaju bodo poročali o napredku.
4. Ugotovita, katera področja so vsakemu od vaju bližje
私たち全員が持っています področja dela, ki so nam bližje, pa tudi tista, ki nam ne gredo najbolje od rok. To nikakor ni razlog za obtoževanje また 失望, pač pa nam lahko pomaga določiti, kako si bomo delo razdelili.
S partnerjem bodita pri razdeljevanju nalog realistična in se potrudita, da bosta dogovor dosegla na zdrav in spoštljiv način. Če se kateremu od vaju zdi, da bi določeno področje opravil bolje kot drugi, naj to izrazi prijazno in pri tem pazi, da partnerju ne bo dal občutka, da ga podcenjuje oz. da meni, da je nesposoben.
5. Ločite čas za vaju in vajin delovnik
Ko opravljamo “običajno” službo, se zavedamo, da si moramo po koncu delovnika vzeti čas za svoje najbližje, kar seveda vključuje tudi 相棒. Ko pa z njim delamo skupaj, se včasih zgodi, da pozabimo, da potrebujemo tudi čas, ko smo preprosto skupaj– brez misli na delo in obveznosti. Seveda ni nič narobe, če se tudi po zaključenem delovnem dnevu pogovarjata o karieri, vendar pa bodita pozorna, da vajina コミュニケーション ne bo vedno povezana s službo.
Prav tako je pomembno, da sta sposobna nestrinjanje, na katerega sta naletela pri poslovnem delu vajinega življenja, pustiti za seboj. Le tako bosta namreč poskrbela, da bo vajina zveza ostala zdrava in ljubeča.