FBピクセル

テスラになりたい9社

アメリカの電気自動車メーカーであるテスラは、そのモデルの開発により、他の競合他社に電気セダン、SUV、高級スポーツカーの開発を開始するようほぼ強制されました。中国では状況が異なり、テスラの影響力は国内の電気自動車メーカーによって著しく影が薄くなっている。

Na avtosalonu v Pekingu smo bili lahko priča konceptnim そして新しいもの serijskim modelom električnih avtomobilov. Tam je bila celo Tesla, s svojim modelom 3, čeprav se bo uradna prodaja na kitajskem trgu začela šele prihodnje leto. Logično je, da se Tesla spogleduje s kitajskim trgom električnih avtomobilov, saj se pričakuje, da bodo tam izdelali prek 4,5 milijona električnih avtomobilov do leta 2020. Kitajska vlada vlaga v razvoj in spodbuja prebivalstvo k nakupu z raznimi subvencijami. Vas zanima, kateri so trenutno najbolj vroči ‘igralci’ na kitajskem električnem trgu?

1. Byton

Byton je na kitajskem avtosalonu v Pekingu naznanil prihod nove limuzine, predstavil pa jo bo junija na azijskem sejmu CES  v Šanghaju. Limuzina bo osnovana na že obstoječem SUV-ju, ki je že tako konkurenčen Teslinemu modelu X. Limuzina naj bi šla v proizvodnjo v letu 2021, njej pa naj bi sledil še 7-sedežni enoprostorec.

Byton Concept
Byton Concept

2. BYD- Build Your Dreams

BYD, ki je med drugim občutno より大きい proizvajalec električnih avtomobilov kot Tesla, je predstavil električni koncept E-SEED. Poleg tega ponujajo  električni タクシー E6, ki porabi za polnjenje okoli 2時間 in ima okoli 400キロ dosega. V prejšnjem mesecu smo bili priča sodelovanju med podjetjema BYD in Daimler. Produkt sodelovanje je električni avtomobil Denza, ki bo cenovno umeščen tako visoko, kot je umeščen Teslin model 3.

BYD E-SEED
BYD E-SEED

3. BAIC

BAIC je večji proizvajalec električnih avtomobilov, ki je ravnokar kupil še enega večjega kitajskega proizvajalca BJEV. Podjetje je v lasti države in ima v svoji ponudbi E-Series kar 4 različne električne avtomobile. Imena so, kakopak, povsem ‘elektronska’, kot na primer ES210, EV150, EV160 in EV200.

BAIC Motor
BAIC Motor

4. Zhidou

Zhidou se je podal v drugo smer in se usmeril na ‘mini’ avtomobile. V ponudbi imajo model D2 in še dve drugi majhni različici. Ti avtomobili so namenjeni predvsem mestnemu življenju, ozkim ulicam in pomanjkanju parkirnega prostora.

Zhidou
Zhidou

5. Changjiang EV

Changjiang EV se je proti Tesli postavil z avtomobilom eCOOL. Gre za kompaktno limuzino z 低い ceno. Maksimalna hitrost znaša le 136 km/h, ima 200 kilometrov dosega in le 34 konjskih moči. Občutno manj kot Tesla, a je prednost eCoola v nizki ceni. Tudi sicer ima Changjiang še dovolj prostora za razvoj, saj gre za mlado podjetje, ki je s proizvodnjo začelo v letu 2016.

Changjiang EV
Changjiang EV

6. Kandi

Kandi se bo Tesli zoperstavil s popolnoma električnim SUV modelom Geely Global Hawk EX3. Avtomobil ima v notranjosti 12.3インチ zaslon in doseg okoli 300キロ. Pospeški niso niti malo tako impresivni kot pri Tesli X, a bodo kupci v njem zagotovo prepoznali druge ポジティブ lastnosti.

Kandi
Kandi

7. Nio

Nio je kitajsko zagonsko podjetje, ki je na salonu v Pekingu predstavilo konceptni avtomobil Eve. Električni avtomobil je namenjen 自律的 vožnji in se bolj osredotoča na potnikovo izkušnjo. V proizvodnji že imajo električnega SUV-ja ES8, ki je cenejši od Teslinega modela X. Na voljo imajo tudi športni električni avtomobil EP9, ki ima končno hitrost prek 270km/h.

NIO Eve
NIO Eve

8. Great Wall Motors

Pri Great Wall Motors imajo za električne avtomobile ambiciozne načrte. Do leta 2020 nameravajo v razvoj električnih avtomobilov vložiti 3,2 milijarde ameriških dolarjev. Veliki proizvajalec avtomobilov si želi, da bi bila tretjina od njihovih pričakovanih 2 milijonov prodanih avtomobilov električnih. In vse to že do leta 2025.

長城モータース
長城モータース

9. Lifan Motors

Lifan je prav tako velik igralec na kitajskem trgu električnih avtomobilov. Ponuja kompaktne električne limuzine in mini avtomobile za vsakdanjo uporabo. Predvidevajo celo proizvodnjo električnih avtomobilov v Urugvaju.

Lifan 650 EV
Lifan 620 EV

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。