アウディはすでに次世代の A8 モデルを開発しているが、ドイツ人が S8 モデルのより強力なバージョンである S8 Plus を購入者に提供することを止めてはいない。 4.0リッターV8ビターボエンジンを搭載し、うらやましい605馬力または445キロワットを発生し、最大トルクは700Nmで、オーバーブーストモードでは750Nmにまで跳ね上がります。価格は装備とクラスに見合ったものになります - 145,000ユーロプラス!
Kot, da アウディ A8 oziroma S8 ne bi zadovoljila vseh apetitov petičnih kupcev, so za čas, ko čakamo na novo generacijo osmice, na trg poslali še najzmogljivejšo izpeljanko že tako hitre S8 serije, S8 Plus. Ta ”standardni” model S8 prekaša tako po številčnosti svoje konjenice- ima 85 konjev več (skupno 605 KM)- za Abrahamovih let, torej 50 več, pa se je nabralo tudi navora (750 Nm). Žene ga štirilitrski V8 motor z dvema turbopolnilnikoma, ki moč na štirikolesni pogon Quattro prenaša preko 8-stopenjskega menjalnika Tiptronic in ga prižene čez magično tristotico na 305km/h (uradna hitrost je sicer 250 km/h), od mirovanja do stotice pa ga izstreli v 3,8 sekunde.
Njegove konje boste brzdali z zavorami iz ogljikovih vlaken in keramike, zaradi prilagojenega zračnega vzmetenja in krmiljenja (zavoljo večje zmogljivosti avtomobila) pa ga boste imeli pri visokih številkah lažje pod kontrolo. Poskočnost mu med drugim zagotavlja tudi aluminijasta karoserija z okvirjem Audi Space Frame na čelu, ki tehta piškavih 231 kilogramov.
続きを読む: Novi Audi Q7 – Mr. Big
Več moči je Audiju S8 Plus dala ne le nadgradnja motorja ampak tudi predelan izpušni sistem, prepoznaven videz pa zatemnjene zadnje luči, usmerjevalnik zraka, bleščeča vzvratna ogledala, matrični LED žarometi in unikatna 21インチリム (za 275/35 pnevmatike).
V notranjosti vas čaka športni ambient začinjen s črnim usnjem z rdečimi šivi, 環境照明, servo zapiranja vrat in drugi priboljški, ki smo jih našli že pri modelu S8. Še porabo goriva in izpuste ogljikovega dioksida smo vam dolžni. Poraba znaša med 9,4 in 9,6 litra na 100 km, izpusti ogljikovega dioksida pa med 216 in 225 grami na kilometer. 145.200 evrov in bo vaš, a šele od novembra 2015, medtem ko bo pred javnostjo debitiral septembra na avtosalonu v Frankfurtu.
詳しくは:
アウディ