fbpx

Admiraliteit Audi S8 Plus met 605 paarden

Audi S8 Plus

Hoewel Audi al bezig is met het smeden van de volgende generatie van het A8-model, heeft dit de Duitsers er niet van weerhouden om kopers een krachtigere versie van het S8-model aan te bieden, de S8 Plus. Hij wordt aangedreven door een 4,0-liter V8-biturbomotor die een benijdenswaardig vermogen van 605 paarden of 445 kilowatt kan ontwikkelen, terwijl het maximale koppel 700 Nm bedraagt, wat in de overboost-modus oploopt tot 750 Nm. De prijs is geschikt voor de uitrusting en klasse - 145 duizend euro plus!

Kot, da Audi A8 oziroma S8 ne bi zadovoljila vseh apetitov petičnih kupcev, so za čas, ko čakamo na novo generacijo osmice, na trg poslali še najzmogljivejšo izpeljanko že tako hitre S8 serije, S8 Plus. Ta ”standardni” model S8 prekaša tako po številčnosti svoje konjenice- ima 85 konjev več (skupno 605 KM)- za Abrahamovih let, torej 50 več, pa se je nabralo tudi navora (750 Nm). Žene ga štirilitrski V8 motor z dvema turbopolnilnikoma, ki moč na štirikolesni pogon Quattro prenaša preko 8-stopenjskega menjalnika Tiptronic in ga prižene čez magično tristotico na 305 km/u (uradna hitrost je sicer 250 km/h), od mirovanja do stotice pa ga izstreli v 3,8 sekunde.

Limuzina po videzu, športnik po duši.
Limuzina po videzu, športnik po duši.

Njegove konje boste brzdali z zavorami iz ogljikovih vlaken in keramike, zaradi prilagojenega zračnega vzmetenja in krmiljenja (zavoljo večje zmogljivosti avtomobila) pa ga boste imeli pri visokih številkah lažje pod kontrolo. Poskočnost mu med drugim zagotavlja tudi aluminijasta karoserija z okvirjem Audi Space Frame na čelu, ki tehta piškavih 231 kilogramov.

LEES VERDER: Novi Audi Q7 – Mr. Big

Več moči je Audiju S8 Plus dala ne le nadgradnja motorja ampak tudi predelan izpušni sistem, prepoznaven videz pa zatemnjene zadnje luči, usmerjevalnik zraka, bleščeča vzvratna ogledala, matrični LED žarometi in unikatna 21 inch velgen (za 275/35 pnevmatike).

Audi S8 Plus bo obračal poglede.
Audi S8 Plus bo obračal poglede.

V notranjosti vas čaka športni ambient začinjen s črnim usnjem z rdečimi šivi, ambientalna osvetlitev, servo zapiranja vrat in drugi priboljški, ki smo jih našli že pri modelu S8. Še porabo goriva in izpuste ogljikovega dioksida smo vam dolžni. Poraba znaša med 9,4 in 9,6 litra na 100 km, izpusti ogljikovega dioksida pa med 216 in 225 grami na kilometer. 145.200 evrov in bo vaš, a šele od november 2015, medtem ko bo pred javnostjo debitiral septembra na avtosalonu v Frankfurtu.

Meer informatie

Meer informatie:
audi.si

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.