FBピクセル

アニー・リーボヴィッツが一般の人々の家を訪問します

Raziskava Life at Home (IKEA)

写真: イケア

今日最も有名な写真家、アニー リーボヴィッツが、レンズを通して私たちの家の今日の様子を紹介します。写真家とのコラボレーションは、イケア社が毎年世界規模で実施する「Life at Home」調査の枠組みの中で行われます。

Annie Leibovitz, najbolj znana fotografinja današnjega časa, bo kmalu začela pripravljati serijo fotografij, ki bodo prikazovale življenje navadnih ljudi v njihovih domovih. Sodelovanje poteka v okviru raziskave o življenju doma in je del letnega poročila Life at Home 2022 podjetja IKEA, ki je bilo izvedeno v 37 državah, vključno s Slovenijo. Med raziskavo je bilo anketiranih več kot 37.000 ljudi, rezultati pa razkrivajo, kaj ljudem po svetu pomeni dom. Ugotovitve bodo služile kot navdih slavni fotografinji, da s svojim objektivom dokumentira življenje ljudi doma – takšno, kot je.

Sicer pa Annie Leibovitz slovi po svoji sposobnosti, da ujame notranjost sveta številnih slavnih ljudi in ovekoveči njihove najbolj intimne trenutke, njeno delo pa se poglablja v univerzalne človeške izkušnje, zaradi česar je idealna partnerka pri projektu Life at Home 2022.

Poročilo Life at Home podjetja IKEA je največje poročilo te vrste na svetu. Vsako leto daje edinstven vpogled v življenja in počutje ljudi. Poročilo razkriva, da so tri največje skrbi pri več kot polovici državljanov Slovenije gospodarsko stanje v državi, vpliv podnebnih sprememb in družinske finance. Raziskava je pokazala tudi, da so se v preteklem letu štirje od desetih pretvarjali, da že imajo načrte, ker so v resnici želeli ostati doma. Samo devetim odstotkom slovenskih državljanov pa je mar, kaj si drugi mislijo o tem, kako živijo doma – ostalim je za tovrstna mnenja vseeno.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。