自動車の予防安全システムの中で、マニュアル トランスミッションと連動した場合に問題が発生したり、少なくとも性能が制限されたりするシステムが増えています。この場合、これがマニュアルトランスミッションの終焉を意味するのかという疑問は全く適切ではないでしょうか。
Nobenega dvoma ni, da je varnost za volanom na prvem mestu. A morda se bomo ravno zaradi te varnosti, primorani odpovedati še vedno izredno priljubljenim ročnim menjalnikom. V zadnjem času so vedno bolj priljubljeni hibridni in električni avtomobili, ki so v večini na voljo le s samodejnim menjalnikom, prav tako pa je vedno več avtomobilskih znamk, predvsem premijskega razreda, ki ročnih menjalnikov, razen v redkih izjemah, sploh ne ponujajo več. Izjema ostajajo コンパクト mestni 車, v katerih ročni menjalnik še vedno 支配する.
Ročni menjalnik je največji ″sovražnik″ sistema za zaviranje の sili. V primeru da avtomobil zavre v sili in voznik ob tem ne pritisne na sklopko pravičasno, se bo avtomobil ugasnil, s tem pa tudi vsi ostali asistenčni sistemi, ki bi morda lahko še prispevali k dodatni varnosti po zaviranju v sili. Prav tako lahko pozabimo na sistem s samodejnim speljevanjem v koloni in zastojih, saj le ta deluje zgolj v povezavi s samodejnim menjalnikom in je opcijsko na voljo pri vse več avtomobilskih znamkah.
Prihodnost bo pokazala, ali bomo ravno zaradi varnostnih sistemov, ostali brez nam tako priljubljenih ročnih menjalnikov. Raziskava Mazde, ki je bila narejena v Kanadi, je pokazala, da so v letu 2016 prodali 19,2% avtomobilov z ročnim menjalnikom, leta 2020 pa le še 6,4%. Ali se tudi pri nas obeta tako korenita sprememba, pa bomo lahko videli v naslednjih nekaj 年.