いくつかの自動車ブランドがホバーボードの開発に取り組んでいる中、ドイツの自動車メーカーが宇宙への挑戦に乗り出しています。アウディは、ドイツとオーストリアのアマチュア科学者チームと共同で月面探査ミッションに乗り出すことを決定しました。アウディは、月面を走行する初の自動車ブランドとなり、アポロ17号以来初めて月面に到達した車両となります。アウディは、賞金総額3,000万米ドルのGoogle Lunar XPRIZEコンペティションに、アウディ ルナ クアトロで参加します。
コンセプトカー Audi Lunar Quattro je za na Luno. Dobesedno. Gre namreč za robotsko vozilo za raziskovanje površine Lune, ki bo nastajalo izpod prstov ljubiteljskih znanstvenikov in drugih strokovnjakov pod patronatom アウディ. Nemški avtomobilski velikan bo prispeval rešitve povezane z elektronskim pogonom, 自動運転 in materiali, ne bo pa šlo niti mimo njihovega tehničnega znanja glede oprijema cestišča, kjer bodo svoj štirikolesni pogon quattro aplicirali za Lunino površino.
続きを読む: Novi Audi Q7 – Mr. Big
Nemško-avstrijska ekipa ljubiteljskih znanstvenikov, ki bo srce Audijeve misije Luna na natečaju Google Lunar XPRIZE, bo štela 35 inženirjev, med njimi pa bo tudi Jack Crenshaw, nekoč zaposlen na Nasi. Patroni skupine so poleg Audija tudi druga visokotehnološka podjetja, raziskovalni inštituti in berlinska tehnična univerza. Odgovornost za videz koncepta, ki bo šel na lov za bogato denarno malho natečaja, ki 30 milijonov dolarjev obljublja prvi ekipi, ki razvije vozilo, ki bo na Luni sposobno premagati vsaj 500-metrsko razdaljo in na Zemljo pošiljati video visoke ločljivosti, je prevzel Audijev koncepti oblikovni studio. V vesoljsko vozilo bo vneseno znanje tako z dirkalnih kot serijskih modelov, vsako kolo pa naj bi se obračalo za 360度.
Na petdnevno in 384.400 kilometrov dolgo pot na Luno, kjer temperatura niha za več kot 300 stopinj, naj bi poletel 2017年に in pristal nedaleč proč od mesta, kjer je leta 1972 pristal Apollo 17, kar je bila tudi zadnja Nasina človeška misija na Luni. Tam se bo premikal s hitrostjo 3,6 km/h in vmes s parom stereoskopskih 3D-kamer in fotoaparatom dokumentirat svojo pot v visoki ločljivosti. Prve teste je vozilo že prestalo in sicer v Alpah naših severnih sosedov in na španskih Tenerifih.
詳しくは:
lunar.xprize.org