アウディは、新世代のA4モデルの2つのバージョン、アウディS4とS4アバントをジュネーブモーターショーに持ち込んだ。セダン(S4)のスポーツバージョンとステーションワゴン(S4アバント)のバージョンで、実際にショーの前にジムで汗を流した。 260 kWの出力を持つV6ターボエンジンを搭載しているためです。 2016 年の夏に顧客に提供される予定です。
アウディ je v Ženevo pripeljal modela S4 in S4 Avant, športni različici modela A4. Pod pokrov so jima inženirji skrili na novo razvit 3,0-litrski V6-turbomotor s 350 konjskimi močmi (260 kW). Največjo moč razvije v območju od 1370 do 4500 vrtljajev na minuto, navora pa je za natančno 500 Nm. Bencinski agregat z neposrednim vbrizgavanjem goriva in turbopolnilnikom limuzino od 0 do 100 km/h spravi v 4,7 sekunde, medtem ko karavan potrebuje 2 desetinki več (4,9 sekunde). Obema so hitrost sicer elektronsko zamejili pri 250km/h、車輪に動力を伝達します。 8-stopenjski menjalnik Tiptronic (posebnost avtomatskega menjalnika je preklop na učinkovit prosti tek, če voznik pri vožnji med 55 in 160 km/h umakne nogo s stopalke za plin).
Njegov športni značaj poleg pogona Quattro in vektorskega prenosa moči na kolesa izžareva še multi-link vpetje celotne četverice obes, športno S-podvozje, zaradi česar je za 23 milimetrov nižji od klasičnega A4, pa CDC-blažilniki za neprekinjen nadzor nad blaženjem. Kombinacija naštetega daje vozniku veliko ”pooblastil” za nadzor nad karakteristikami podvozja in tudi pogona. Ker je pri S4 in S4 Avant poudarek na motorju, je Audi poskrbel za še več impresivnih tehničnih podatkov. Gre za izredno učinkovit agregat, ki porabi manj kot 7,4 litra bencina (v ciklu NEVC) na 100 kilometrov, kar pri izpustih pomeni 174 gramov CO2 na kilometer (karavanska izvedenka porabi deciliter več).
続きを読む: アウディはスロベニアでアウディ SQ7 TDI の広告を撮影しました
Volan je progresiven, alternativa elektromehanskemu servokrmiljenju je dinamično krmiljenje, pri katerem se prestavno razmerje spreminja skupaj s hitrostjo. Sedi na 18-palčnih platiščih (245/40), zadnje kolutne zavore pa so luknjaste kot švicarski sir in hlajene od znotraj. Modela Audi S4 in S4 Avant sicer brzdajo 6-batne zavorne čeljusti, ki so v osnovi črne, za bolj drzen videz pa so na voljo tudi rdeči. Vidita z LEDヘッドライト, smerokazi so dinamični, pri Avantu je prtljažnik elektronski. Sedeži so mešanica usnja nappa, alkantare in kontrastnih šivov. Ne gre brez infozabavnega sistema s povezljivostjo v splet (Wi-Fi) in asistenčnega sistema, merilniki pa so digitalizirani. In cena? Oba modela se bosta vrtela okoli 60 tisoč evrov, limuzina na sončni, karavan pa na senčni strani številke. Izideta poleti 2016.
詳しくは:
アウディ